عصر خودرو

فردا از ساعت ۱۴ در وزارت اقتصاد برگزار می شود؛

مراسم تودیع و معارفه رسمی رئیس سازمان بورس

عصر بازار- جلسه تودیع و معارفه رسمی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار فردا به میزبانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در محل این وزارتخانه برگزار می شود.

مراسم تودیع و معارفه رسمی رئیس سازمان بورس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸:۰۰

      به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا ، این مراسم از ساعت 14 در سالن " شهید مدرس" وزارت امور اقتصادی و دارایی واقع در خیابان باب همایون  آغاز خواهد شد .

    در این مراسم که با حضور ارکان بازار سرمایه، فعالان بازار و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار می شود، دکتر علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر محمد فطانت رئیس سابق سازمان بورس و اوراق بهادار و دکتر شاپور محمدی رئیس فعلی این سازمان به سخنرانی خواهند پرداخت .

    دکتر محمدی از سوی هیات مدیره جدید، به عنوان گزینه نهایی ریاست سازمان بورس به شورا معرفی و به اتفاق آرا از سوی اعضا به عنوان رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار انتخاب شد.

    دکتر محمدی معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی دولت یازدهم جمهوری اسلامی ایران، اولین رئیس بورس انرژی ، دکتری اقتصادسنجی و توسعه، عضو هیئت علمی (دانشیار) و مدیر گروه مدیریت مالی و بیمه دانشکده مدیریت دانشگاه تهران را در کارنامه خود دارد.

    وی هفته گذشته، با حضور در محل سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران سابق خود، از زحمات دکتر محمد فطانت طی 20 ماه گذشته تشکر کرد.

    تعیین تکلیف قیمت خوراک، بحث معافیت مالیاتی، انتشار10 هزار و 500 میلیارد تومان اوراق بدهی و تدوین سند راهبردی  از مهمترین فعالیت های 20 ماه گذشته دکتر  فطانت بود که با حکم وزیر اقتصاد، به عنوان مشاور وی منصوب شد.

    برچسب ها