عصر خودرو

از شش ماه دوم سود پتروشیمی آبادان محقق می شود

عصر بازار- پتروشیمی آبادان، توضیحاتی به سازمان بورس در خصوص پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی اسفند ۹۵ براساس عملکرد سه ماهه و تحقق زیان در سه ماه علی رغم پیش بینی سود در سال مالی، ارائه کرد.

از شش ماه دوم سود پتروشیمی آبادان محقق می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، این شرکت  زیان ناخالص و خالصی به ترتیب به مبلغ (343ر47) میلیون ریال و مبلغ (354ر119) میلیون ریال علی رغم پیش بینی مبلغ 291ر91 میلیون ریال سود ناخالص و مبلغ 950ر73 میلیون ریال سود خالص برای سال مالی 95 شناسایی کرده است.

    براساس این گزارش، شرکت  تعهد کرده بود که در طی عملکرد سه ماه اول 7,000 تن محصول براساس قیمت های سال قبل با نرخ پایین به مشتریان تحویل دهد و به علت تاخیر در تحویل، جریمه  به صورت محصول نیز پرداخت کرد که باتوجه به قیمت تمام شده سال جدید، زیان در سه ماه اول شناسایی گردید.

    علاوه براین، فروش های انجام شده در سال 95 از طریق بورس کالا بدون سطح رقابتی در بورس کالا عرضه و به فروش رفته که این فروش ها سه ماهه دوم و سوم تحویل مشتری می گردد. همچنین برنامه  خرید مواد اولیه با توافقات انجام شده با تامین کنندگان داخلی برای دوره های سه ماهه طبق بودجه 95 انجام شده است.

    در پایان، باتوجه به اقدام به رفع مشکلات فنی در شش ماه اول سال 95 از شش ماه دوم تولید محقق و شرکت به سودآوری برنامه ریزی شده طبق بودجه خواهد رسید.

    برچسب ها