عصر خودرو

دومین گزارش تحلیلی مقایسه‌ای صندوق‌های قابل معامله

عصر بازار- دومین گزاش رتبه‌بندی صندوق‌های قابل معامله، توسط تأمین سرمایه لوتوس پارسیان منتشر شد.

دومین گزارش تحلیلی مقایسه‌ای صندوق‌های قابل معامله
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان با استفاده از روش رتبه‌‌بندی صندوق‌های قابل معامله شرکت XTF به تحلیل و مقایسه صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله پرداخته است. هدف از روش رتبه بندی XTF، ارائه یک چارچوب شفاف، قابل فهم و هدفمند برای سرمایه گذاران برای ارزیابی و مقایسه صندوق هاست.

    اولین شماره این گزارش همزمان با نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه منتشر شد و اکنون دومین شماره این گزارش تهیه و ارائه شده است.

    مطالعه گزارش تحلیلی مقایسه ایETFها به سرمایه‌گذاران، معامله‌گران و مشاوران مالی کمک خواهد کرد تا تصمیمات آگاهانه در مورد ETFها بگیرند.

    این گزارش پیشنهاد خرید یا فروش ارائه نمی‌دهد بلکه با ارزیابی تمامETFها، مقایسه‌ای بین صندوق‌ها با طبقات دارایی مشابه (درآمدثابت، سهام و مختلط) انجام می‌دهد. این گزارش می‌تواند سرمایه‌گذاران را قادر سازد تا از بین فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود در ETFها، صندوقی که منطبق بر چشم انداز و ترجیحات و میزان پذیرش ریسک آنهاست، برگزینند.

    اطلاعات مربوط به ارزش خالص دارایی‌ها و قیمت صدور و ابطال از سایت رسمی هر صندوق و اطلاعات مربوط به معاملات نماد صندوق همچون حجم مبادلات و قیمت پایانی از سایت مرکز پردازش اطلاعات مالی ایرانWWW.FIPIRAN.COM تهیه شده است.

    برچسب ها