عصر خودرو

واگذاری سهام شرکت زیر مجموعه و وضعیت اراضی زکریا در "سرمایه گذاری توس گستر"

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری توسعه شهری توس گستر باتوجه به تعدیل پیش بینی سود هر سهم در خصوص تاثیر اصلاحات بر گزارش پیش بینی سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۹۵ براساس عملکرد نه ماهه توضیحاتی به شرح زیر جهت آگاهی سهامداران و سازمان بورس و اوراق بهادارا ارائه کرده است.

واگذاری سهام شرکت زیر مجموعه و وضعیت اراضی زکریا در "سرمایه گذاری توس گستر"
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، شرکت در راستای بهبود وضعیت پروژه زکریا، 3 قطعه از املاک تحت اختیار خود به مساحت 12,499 متر مربع را در تیرماه  امسال، به گروهی از پزشکان جهت احداث واحد درمانی و اقامتی منتقل کرد.

    از آنجا که یک قطعه زمین از سه قطعه واگذار شده به مساحت 5,124 متر مربع در ردیف پیش بینی های فروش سال 95 شرکت قرار داشته، سود حاصل از این واگذاری که براساس هر سهم معادل 159 ریال بوده از درآمد هر سهم سال مالی کاسته و به درآمد سال مالی 96 منتقل خواهد شد.

    باتوجه به موارد عنوان شده در بالا، درامد حاصل از سرمایه گذاری برای دوره مالی 96 برابر 305 میلیارد ریال و سود حاصل از واگذاری حدودا معادل 215 میلیارد ریال (به ازای هر سهم 315 ریال) برآورد می گردد که با توجه به مفاد قرارداد قطعیت انجام معامله در شش ماه آینده مشخص شده و به تبع آن درآمد اعلام شده در آن مقطع زمانی قطعی و قابل شناسایی خواهد بود.

    همچنین این شرکت درصدد انتقال 60 درصد سهام شرکت زیرمجموعه(آرمان گستر هشتم) در قبال مطالبات سنوات قبل ایشان می باشد که سود حاصل از این واگذاری حدود 48 میلیارد ریال در بخش درآمد حاصل از سرمایه گذاری ها در پیش بینی سال مالی 95 لحاظ شده و تاثیر آن به ازای هر سهم معادل 71 ریال افزایش خواهد بود.

    برچسب ها