عصر خودرو

شنبه ۹ مرداد؛

قیمت طلا و سکه در اولین روز هفته

افزایش قیمت با وجود تعطیلی اغلب بازارها

عصر بازار- با وجود تعطیلی رسمی بازارها در روز جاری، در این لحظه از فعالیت نیمه‌رسمی بازار، قیمت سکه بهارآزادی با کاهش و قیمت سکه امامی و هرگرم طلای ۱۸ عیار با افزایش همراه شده است. در عین حال قیمت نیم‌سکه، ربع‌سکه و سکه گرمی، نسبت به پنجشنبه گذشته تغییر نکرده است.

قیمت طلا و سکه در اولین روز هفته
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، با وجود آنکه امروز تعطیل رسمی است، در بازار امروز شنبه، نهم مردادماه به دنبال افزایش قیمت طلای جهانی، قیمت تمام‌سکه و هرگرم طلای 18 عیار  با تغییر همراه شده است.

    هر اونس طلا در بازار جهانی شب گذشته و در آخرین ساعات معاملات بازارها، طی یک جهش از 1335 دلار به 1350 دلار رسیده است و این موضوع روی قیمت طلا و سکه تاثیر گذاشته است.

    در این لحظه از بازار امروز شنبه، به‌رغم تعطیل بودن بازار، سکه امامی و هرگرم طلای 18 عیار به ترتیب 8300 تومان و 1084 تومان رشد کرده‌اند و اکنون یک میلیون و 114 هزار و 500 تومان و 113 هزار و 633 تومان قیمت دارند.

    این در حالی است که در این لحظه قیمت سکه بهارآزادی نسبت به پنجشنبه گذشته خود، 500 تومان کاهش یافته و اکنون به قیمت یک میلیون و 108 هزار تومان گزارش شده است.

    قیمت نیم‌سکه، ربع‌سکه و سکه گرمی نیز، نسبت به پنجشنبه گذشته تغییر نکرده است.

    برچسب ها