عصر خودرو

تایید صورت های مالی بانک مرکزی در شورای پول و اعتبار

عصر بازار- یکهزار و دویست و بیست و یکمین جلسه شورای پول و اعتبار عصر روز سه شنبه پنجم مرداد با حضور اعضای شورا در محل ساختمان بانک مرکزی و به ریاست ولی­ اله سیف تشکیل شد.

تایید صورت های مالی بانک مرکزی در شورای پول و اعتبار
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بانک مرکزی، این جلسه با حضور محمد رضا تابش و الیاس حضرتی نمایندگان منتخب کمیسیون های اقتصادی و برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در شورای پول و اعتبار و ادای سوگند توسط ایشان براساس قانون پولی و بانکی کشور شروع و وارد دستور شد.

    صورت های مالی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال منتهی به پایان اسفند ماه 1394 اولین دستور این جلسه شورا بود که در ابتدای جلسه ارایه و پس از بحث و بررسی برای طرح در مجمع عمومی بانک مرکزی مورد تأیید شورا قرار گرفت. شورای پول و اعتبار همچنین از مساعی انجام شده توسط رییس‌کل، اعضای هیئت‌ عامل، مدیران و کارکنان بانک مرکزی در سال گذشته نیز تقدیر کرد.     

    در ادامه جلسه، گزارش بانک مرکزی درباره افزایش سقف فردی تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی، مطرح و به بحث و بررسی گذاشته شد.

    شورای پول و اعتبار پس از استماع گزارش بانک مرکزی، با افزایش سقف فردی تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی تا مبلغ دویست میلیون (200.000.000) ریال و با اخذ وثیقه سفته زنجیره‌ای موافقت کرد.

    برچسب ها