عصر خودرو

جزئیات تغییر آرایش جدید اعضای هیات مدیره پتروشیمی

عصر بازار- در ادامه تغییر اعضای هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی، پس از کناره گیری شعری مقدم، مدیر کنترل تولید پتروشیمی به عنوان عضو جدید هیات مدیره این مجموعه منصوب شد.

جزئیات تغییر آرایش جدید اعضای هیات مدیره پتروشیمی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی در طول سه ماه گذشته تاکنون بیشترین تغییر را پشت سر گذاشته به طوری که پس از برکناری و کناره گیری دو عضو اصلی، اعضای جدید هیات مدیره این مجموعه منصوب شده اند.

    بر این اساس عباس شعری‌مقدم مدیرعامل سابق شرکت ملی صنایع پتروشیمی که بهمن ماه سال گذشته برکنار شده بود هفته گذشته، از ترکیب هیات مدیره صنایع پتروشیمی هم کنار رفت که این کناره گیری با موافقت وزیر نفت هم روبرو شد.

    از این رو در ادامه تغییر آرایش اعضای هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بیژن زنگنه وزیر نفت با صدور حکمی، علی محمد بساق زاده مدیر فعلی کنترل تولید را به سمت عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب کرد.

    در متن این حکم آمده است: «با عنایت به تجارب موفق و صلاحیت های حرفه ای جنابعالی به استناد قانون 5 وظایف و اختیارات وزارت نفت مصوب ١٩ اردیبهشت ١٣٩١ مجلس شورای اسلامی و موارد ١٧ و ١٨ اساسنامه شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بر جسب اختیار تفویضی به اینجانب در جلسه تاریخ ٢٧ مرداد ١٣٩٢مجمع عمومی آن شرکت به موجب این حکم به مدت سه سال بعنوان عضو اصلی شرکت یاد شده منصوب می‌شوید.

    علی محمد بساق زاده از سال ١٣٨٨ مدیریت کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی را عهده دار است. وی پیش از این مدیر عامل شرکت پتروشیمی تندگویان، مدیرعامل شرکت پتروشیمی مبین و عضو عدل البدل هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی بوده است.

    این درحالی است که تیر ماه سال جاری هم وزیر نفت با صدور حکمی، عبدالحسین بیات یکی از مدیران ارشد و عضو اصلی هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی را برکنار کرده بود.

    برچسب ها