عصر خودرو

رئیس کل بانک مرکزی خبر داد:

آغاز پرداخت سپرده‌های ۵۰ میلیون تومانی در موسسه منحله میزان

عصر بازار- رئیس کل بانک مرکزی از آغاز پرداخت سپرده های تا سقف ۵۰ میلیون تومان در موسسه منحله ی میزان خبر داد.

آغاز پرداخت سپرده‌های ۵۰ میلیون تومانی در موسسه منحله میزان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، ولی الله سیف در حاشیه جلسه ستاد تدبیر استان خراسان رضوی با اعلام این خبر افزود: سپرده‌گذاران تا سقف 50 میلیون تومان، می‌توانند نسبت به دریافت وجوه خود از 27 مرداد ماه به بعد به شعب مربوطه مراجعه کنند.

    وی ضمن تقدیر از اقدامات ستاد تدبیر استان در مدیریت روند حل و فصل مشکلات پیچیده ی این موسسه ی منحله، گفت: مسائل همچنان با دقت نظر در حال پیگیری و انجام است.

    رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر شفاف سازی حساب‌های بلا تکلیف در موسسه منحله میزان، اظهار کرد: بانک صادرات و هیات تسویه باید تلاش ویژه ای در راستای سرعت بخشی به روند پرداخت سپرده های باقی مانده کنند.

    سیف از عموم هموطنان خواست تا به صِرف پرداخت سود نامتعارف و خارج از ضوابط بانکی از سوی برخی موسسات و نهادهای مالی غیر مجاز نسبت به سپرده گذاری اقدام نکنند.

    وی با اشاره به این که خاستگاه برخی موسسات مالی  غیر مجاز، خراسان رضوی است، تصریح کرد: برخورد با این گونه مجموعه ها با حساسیت و دقت بیشتری از سوی دستگاه های متولی دنبال می شود. رئیس بانک مرکزی خاطر نشان کرد: تلاش مجموعه ی مدیران این است که خسارت ها به حد اقل برسد و دیگر شاهد چنین تنش های مالی در استان و کشور نباشیم .

    سیف  به ارتباط مالی شرکت پدیده با موسسه منحله میزان نیز اشاره کرد و افزود: ساز و کارهای  مناسبی برای نحوه تسویه بدهی پدیده به میزان و حل مشکلات این شرکت تعریف شده و در حال عملیاتی شدن است.

    وی اظهار کرد:  کنسرسیومی از بانک ها در حال مذاکره و بررسی جهت ورود به موضوع پرداخت تسهیلات و تامین نقدینگی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شرکت پدیده است.

    برچسب ها