عصر خودرو

مدیرعامل بورس کالای ایران در مراسم تودیع و معارفه اولیه رئیس سازمان بورس؛

آینده روشن بازار سرمایه با انتخاب فردی متخصص برای ریاست سازمان بورس

عصر بازار- دکتر حامد سلطانی نژاد، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه اولیه رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار که با حضور چندتن از معاونان وزیر امور اقتصادی و دارایی و مسوولان ارشد بازار سرمایه برگزار شد گفت: در ابتدا باید از حمایت های دکتر فطانت که طی ۲۰ ماه اخیر همواره برای تقویت جایگاه بورس کالای ایران در اقتصاد ملی تلاش کردند، صمیمانه تشکر کنم.

آینده روشن بازار سرمایه با انتخاب فردی متخصص برای ریاست سازمان بورس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالا، به گفته مدیرعامل بورس کالای ایران، طرح های توسعه ای بورس کالا به خصوص در حوزه کشاورزی و ابزارهای مالی بدون حمایت های دکتر فطانت به ثمر نمی نشست.

    سلطانی نژاد در ادامه ضمن خیر مقدم به دکتر شاپور محمدی به عنوان رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار و تشکر از حسن اعتماد شورای عالی بورس و وزیر اقتصاد به واسطه تعیین فردی که به تخصص و تعهد و شایستگی شناخته می شود، گفت: این انتخاب قطعا دارای ثمرات و نتایج بسیاری در حوزه تدوین و طراحی ابزارهای مالی جدید و توسعه ابزاری و بازاری بازار سرمایه خواهد بود.

    وی با بیان اینکه دکتر محمدی دارای سوابق ارزشمندی در جایگاه های مختلف در بازار پول و سرمایه است، اظهار داشت: این انتخاب نشان دهنده عزم جدی مسئولان برای توسعه تامین مالی از بازار سرمایه و نقش آفرینی موثرتر این بازار است.

    سلطانی نژاد در پایان تصریح کرد: حمایت های بی شائبه رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار از شفافیت معاملات کالایی در بورس کالای ایران در سمت های و موقعیت های قبلی و تخصص ایشان در ابزارهای مشتقه، نوید بخش توسعه معاملات بخش فیزیکی و مشتقه در بورس کالای ایران خواهد بود.

    برچسب ها