عصر خودرو

وزیر کشور:

شرکت پدیده وارد فرابورس می شود

عصر بازار- وزیر کشور گفت: با توجه به شرایط حسابرسی و بررسی های صورت گرفته، شرکت 'پدیده شاندیز' امکان ورود به بورس را ندارد اما مقدمات ورود آن به فرابورس در دست انجام است.

شرکت پدیده وارد فرابورس می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، ایرنا عبدالرضا رحمانی فضلی سه شنبه شب در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران افزود: در رسیدگی به وضعیت پدیده تا حدی که کار در حوزه ملی بود هماهنگی ها با دستگاه های مختلف در قالب شیوه نامه 16 بندی، همه ابعاد آن تبیین و راهکار حل مسائل آن پیگیری شد.
    وی عنوان کرد: استاندار و دستگاه های مرتبط با موضوع براساس تصمیم ملی ،اقدامات لازم را انجام داده و برای حل مشکل اقدام کردند و امروز هیات مدیره آن انتخاب و قیمت گذاری سهام ها هم انجام شده و مسیر آماده است و باید گام های بعدی برداشته شود.
    وی گفت: چندین بار اعلام شده و باز هم اطمینان می دهم که از سرمایه های مردم در این حوزه صیانت می شود و تاکنون نیز تمام اقداماتی که برای حل مسائل این مجموعه از سوی دولت انجام شده، با وجود آن که وظیفه ای در این قضیه نداشته ایم، تنها برای مردم و حفظ سرمایه های آنان اقدام کرده ایم.
    وی ادامه داد: مردم به دلیل عدم اطلاع کافی از اقدامات خلاف قانون این مجموعه دچار مشکل شدند و اکنون مشکل پدیده حل شده و تلاش می شود هر مساله ای که در سطح ملی برای ورود به بورس این شرکت و مانند آن باشد، پیگیری شود.
    وزیر کشور تصریح کرد: اکنون موضوع به استاندار خراسان رضوی محول شده و وی در این زمینه با بورس اوراق بهادار و مجموعه های مرتبط جلساتی داشته و تا کنون پنج مرحله برای تعیین تکلیف این شرکت طی شده است.
    وی عنوان کرد: با توجه به بررسی انجام شده و شرایط حسابرسی، این مجموعه امکان ورود به بورس ندارد اما بزودی موضوع ورود آن به فرابورس به منظور خروج مردم از بن بست خرید و فروش سهام و فراهم شدن امکان آن محقق می شود.

    **انتخابات پیش رو
    رحمانی فضلی در ادامه در پاسخ به سئوالی در زمینه انتخابات سال آینده گفت: در سال 96 سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه را پیش رو داریم که باید وزارت کشور برای هر حوزه مقدمات خاص آن را فراهم سازد.
    وی تاکید کرد: برای برگزاری انتخابات 2 تاریخ 29 اردیبهشت و 5 خرداد به شورای نگهبان پیشنهاد شده و آمادگی کامل برای انجام انتخابات را داریم، ضمن آن که به دلیل این که دوره ریاست جمهوری تا مردادماه به پایان می رسد در این زمینه دچار محدودیت هستیم که موضوع در دست پیگیری است.
    وزیر کشور ادامه داد: برگزاری جلساتی برای آماده سازی فضای انتخاباتی با احزاب به عنوان بازیگران صحنه سیاسی و نشاط انتخاباتی در برنامه است.
    رحمانی فضلی گفت: عملکردی که احزاب و گروه های سیاسی و نیز مطبوعات و رسانه ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری داشتند، نشان داد که به نوعی پختگی قابل قبول در عرصه سیاسی رسیده اند و رقابت سالمی را با رعایت قانون و اخلاق رقم زدند.
    وزیر کشور در بحث اقدامات لازم برای مشهد 2017، به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در این سال، گفت: این یک سال فرصت ارزشمندی است تا ظرفیت و توانمندی، امکانات و فرهنگ و معنویت حاکم بر شهر مشهد را به جهان معرفی کرده و همه ظرفیت های دنیای اسلام باید در این مسیر قرار گیرد.
    وی گفت: در این راستا باید توان ظرفیت گردشگری این خطه را تقویت کرد و با برگزاری همایش ها، مراسم و خلاقیت ها از این فرصت مغتنم بهره مناسب را برد.
    وی در ادامه افزود: استاندار خراسان رضوی و مسئولان استان هم اقدامات خوبی در این حوزه انجام داده اند و برنامه ها و مقدمات کار بر مبنای کار کارشناسی فراهم شده است.
    رحمانی فضلی افزود: رئیس جمهوری هم با استقبال از این امر تاکید دارد این کار با قدرت و دقت پیگیری شود تا عملکرد قابل قبولی در این حوزه در نهایت ارائه شود.
    وی با تاکید بر اینکه باید این کار با مشارکت واقعی مردم انجام شود، اظهار کرد: وزارت کشور و استانداری بسترساز هستند و باید این فضا و فرصت برای فعالیت مردم فراهم شود.
    وی در زمینه وضعیت منابع آبی و حقابه ایران از محل هیرمند و نیز ساخت سد سلما بر روی هریرود گفت: موضوع هریرود و هیرمند و مساله آبهای مرزی از جمله برنامه هایی است که در کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و افغانستان مطرح می شود و امیدواریم به توافق هایی برای حل این مساله برسیم.
    وزیر کشور در خصوص جابه جایی و تغییر استانداران هم گفت: هر زمان که به تناسب ارزیابی های انجام شده احساس نیاز به جابه جایی و تغییر مدیر و مسئولی احساس شود این اقدام در تمامی رده ها اعم از استانداران، فرمانداران و حتی وزیر انجام می شود.
    رحمانی فضلی عنوان کرد: در خراسان رضوی در شرایط کنونی ضرورتی برای جابه جایی و تغییر استاندار نمی بینیم و نیازی به این کار احساس نمی شود.

    برچسب ها