عصر خودرو

نرخ اوراق تسهیلات مسکن کاهش یافت

عصر بازار: اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن با کاهش قیمت در معاملات امروز(چهارشنبه)در بازه ۷۰۰ تا ۷۳۰ هزار ریال خرید و فروش شد.

نرخ اوراق تسهیلات مسکن کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معامله گران فرابورس ایران در روز 28 مردادماه 94، 90 میلیون و 10 هزار ورقه بهادار در 11 هزار و 79 نوبت به ارزش یک هزار و 773 میلیارد و 870 میلیون ریال را خرید و فروش کردند.

    شاخص کل فرابورس با وجود اینکه در ساعت آغازین فعالیت بازار یک واحد بالا رفت اما در جریان معاملات مجددا کاهش یافت و در رقم 749.71 واحد متوقف شد.
    در روز پایانی هفته، 11 میلیون و 210 هزار سهم بانک دی به ارزش 18 میلیارد و 960 میلیون ریال توسط معامله گران دادوستد شد و بیشترین حجم و ارزش معاملات روز جاری را به نام خود ثبت کرد.
    شرکت های توسعه و عمران شاهد، قند شیروان و فن آوا بیشترین افزایش قیمت را در روز جاری، تجربه کردند و بیشترین افت قیمت هم نصیب حق تقدم و سهام پالایش نفت تهران، بیمه نوین و حق تقدم توسعه خدمات دریایی وبندری سینا شد.
    همچنین نماد شرکت های ذوب آهن اصفهان، گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، بانک دی، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، نفت ایرانول، سرمایه گذاری میراث فرهنگی و پالایش نفت تهران پربیننده ترین نمادهای امروز فرابورس بودند.
    طبق این گزارش، صندوق سرمایه گذاری اعتماد بیشترین حجم معاملات(صندوق های قابل معامله) ETF را با خرید و فروش 180 هزار و 580 سهم رقم زد و داد و ستد 300 هزار و 200 ورقه اجاره سه ماهه پارس در صدر معاملات اوراق با درآمد ثابت قرار گرفت.
    این گزارش می افزاید، معامله بلوک 48.5 درصدی سهام شرکت گسترش صنعت علوم زیستی- لیدکو به ارزش 215 میلیارد و 400 میلیون ریال که در روز 9 تیرماه انجام شده بود، پس از احراز شرایط لازم، قطعی شد.
    همچنین، نمادهای معاملاتی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب و حق تقدم خرید سهام شرکت مذکور با توجه به دریافت اطلاعات اولین پیش بینی سود هر سهم سال مالی 1395 و تعدیل با اهمیت پیش بینی سود هر سهم و نماد معاملاتی شرکت بیمه پاسارگاد جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در روز یکشنبه اول شهریورماه، در پایان معاملات امروز متوقف شد

    برچسب ها