عصر خودرو

داو جونز و آرزوهای بزرگ

عصر بازار- پس از شکست سقف ۱۷۷۰۰ واحد در شاخص داو جونز ، در حال حاضر نوسانات شدیدی برای شکست سقف مهم ۱۸۶۰۰ واحد شکل گرفته و احتمال شکست این سقف هر روز زیادتر می شود از طرف دیگر حمایت مهمی در سطح ۱۶۸۰۰ در حال شکل گیری است و این خود می تواند به شکست سقف ۱۸۶۰۰ واحد کمک زیادی بکند.

داو جونز و آرزوهای بزرگ
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» ، در رفتار چند هفته اخیر و بعد از برگزیت  شاخص داو جونز توانسته است در پس زدن بحران و یا رکود احتمالی  که امکان وقوع ان برای اواخر امسال وجود داشت موفق عمل کرده و در بد بینانه ترین حالت زمان وقوع ان را به تاخیر بیاندازد.

    در صورتیکه شاخص داو جونز بتواند تا اخر ماه جاری میلادی در بالای 18000 واحد نوسان داشته باشد و نیز نرخ بسته شدن ان بالای این سطح باشد، شکست سقف 18600 واحد به آسانی شکل خواهد گرفت و باید منتظر یک دوره رونق در این شاخص و گروه سهام متعلق به ان باشیم. در پی این اتفاق اعداد 20000 واحد و بالاتر نیز میتواند مد نظر بازار باشد .

    رشد احتمالی این چنینی منجر به جهشی در بازار سهام امریکا خواهد شد که سایه تردید و دو دلی فعلی را از این بازار دور خواهد کرد و چشم انداز روشن تری برای این بازار بوجود خواهد آمد. قیمت فلزات قیمتی و خصوصا طلا نیز می تواند تحت تاثیر این رشد در بازار سهام آمریکا دچار رخوت  و حتی نزول شود که بررسی دقیق تر آن بستگی شدیدی به بازارهای دیگر جهان و نیز تغییرات ارزش دلار در طی این فرایند دارد.

    *سعید محمدی جزی، تحلیلگر بازار

    برچسب ها