عصر خودرو

در مجمع سالیانه بانک حکمت ایرانیان مطرح شد

اتصال به سوئیفت از اردیبهشت ماه/تقسیم سود ۵۰ ریالی برای حکمت ایرانیان

عصر بازار- مجمع عمومی سالیانه بانک حکمت ایرانیان امروز با حضور حداکثر سهامداران برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر بازار،این مجمع به ریاست اکبر نصر الهی در حالی برگزار شد که در ابتدای جلسه رای گیری در خصوص انتخاب ناظرین صورت گرفت.

اتصال به سوئیفت از اردیبهشت ماه/تقسیم سود ۵۰ ریالی برای حکمت ایرانیان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در ابتدای این جلسه دکتر عسگرزاده،مدیر عامل بانک حکمت با اشاره به تایید صورت های مالی توسط بانک مرکزی گفت: در سه سال گذشته سنت بدینگونه است که صورت های مالی قبل از ارائه در مجمع باید توسط بانک مرکزی تایید شود. با نظارت بانک مرکزی تنها یک بند به مصوبات بانک حکمت ایرانیان اضافه شد و آن هم احداث صندوق ضمانت سپرده به منظور بیمه سپرده های مردم بود.

    وی در ادامه بیان کرد: در سال گذشته سود تلفیقی این بانک 99ریال و سود شرکت اصلی 81ریال بوده که بر این اساس ارزش سود خالص به 34میلیارد و 500میلیون تومان بالغ شده است..

    عسگرزاده استراتژی بانک را از سال گذشته  بر دو بخش کلان و خرد استوار دانست و گفت: در بخش خرد بانکداری الکترونیک  و بانکداری بین المللی از بخش هایی بود که گسترش قابل توجهی داشت.بر همین اساس و در راستای گسترش اهداف، از اواخر اردیبهشت سال جاری با عملیاتی شدن سوئیفت روابط بین الملل  قوت دو چندان گرفته است.

    وی همچنین اهداف این بانک را برای آینده در چند بخش مختلف دانست و گفت :ایجاد بانک بدون کارمند و کاهش شعب فیزیکی از برنامه های ما در سال جاریست و پیش بینی میشود با این حرکت بتوانیم به سمت بانکداری اجتماعی و حرفه ای حرکت کنیم.

    در پایان این جلسه بانک حکمت ایرانیان به ازای هر سهم50 ریال سود تقسیم کرد که معادل 83 درصد از کل سود خالص شرکت بود.

    برچسب ها