عصر خودرو

شفاف سازی سود هر سهم پتروشیمی زاگرس

عصر بازار- پتروشیمی زاگرس صورت مالی میاندوره ای ۳ ماهه منتهی به ۹۵/۳/۳۱ به صورت حسابرسی نشده در کدال منتشر کرده است. بر اساس صورت مالی منتشره شرکت به ازای هر سهم ۶۱۳ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۳% افت داشته است.

شفاف سازی سود هر سهم پتروشیمی زاگرس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، فروش این شرکت  در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 17% کاهش داشته است. سایر هزینه های عملیاتی 60% کاهش داشته و از طرفی خالص سایر درآمدهای غیرعملیاتی 71% کاهش داشته است. هزینه های مالی هم با افزایش 283% به مبلغ 38 میلیارد ریال رسیده است.
    لازم به ذکر است که این شرکت براساس  پیش بینی سال مالی منتهی به 30/12/1395 درآمد هر سهم خود را 1,192 ریال پیش بینی کرده که با توجه به عملکرد 3 ماهه که درامد هر سهم 613 ریال می باشد ، پیش بینی اولیه خود را  51% پوشش داده است.
    این شرکت در خصوص تعدیل در  پیش بینی اولیه درآمد هر سهم نیز شفاف سازی کرده و  اعلام داشته  است که با توجه به روند افزایشی نرخ استاندارد هر متر گاز خوراک، احتمال افزایش هزینه های تولید در ماه های اتی نسبت به بودجه اعلامی می باشد.
    از طرفی تغییرات نرخ ارز و آثار احتمالی ناشی از برنامه های دولت  برای یکسان سازی نرخ ارز در سال 95 برای این شرکت مشخص نمی باشدو مذاکرات با پتروشیمی مبین  در خصوص حل و فصل  اختلاف حساب فی مابین این دو شرکت هنوز به نتیجه نرسیده لذا سود هر سهم اعلام شده به مبلغ 1,192 ریال مورد تایید پتروشیمی زاگرس است.

    برچسب ها