عصر خودرو

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت خبر داد;

همکاری مشترک ایران و فرانسه در مطالعه میدان نفتی یادآوران

عصر بازار- رئیس پژوهشگاه صنعت نفت گفت: گروه ISP فرانسه در مطالعات میدان مشترک یادآوران با پژوهشگاه صنعت نفت همکاری می‌کند.

همکاری مشترک ایران و فرانسه در مطالعه میدان نفتی یادآوران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، حمیدرضا کاتوزیان در مراسم امضای توافقنامه میان پژوهشگاه صنعت نفت و گروه ISP فرانسه به منظور همکاری مشترک پژوهشی با تاکید براینکه پژوهشگاه صنعت نفت قصد دارد از خدمات آموزشی این گروه معتبر پژوهشی فرانسوی بهره‌مند شود، گفت: بر اساس این توافقنامه ٢ طرف در حوزه های مختلف فناورانه از جمله مطالعات میدانها و مخازن، ازدیاد برداشت، شیرین سازی گاز و مسائل زیست محیطی همکاری های مطالعاتی و تحقیقاتی خواهند داشت.

    کاتوزیان تصریح کرد: در این توافق نامه آمده است که گروه ISP فرانسه در مطالعات میدان مشترک یادآوران با پژوهشگاه صنعت نفت همکاری کند.

    وی با بیان این که هم اکنون توافقنامه ای میان ٢ طرف امضا شده است و امیدواریم در مراحل بعد به امضای قرارداد منتهی شود، ادامه داد: بدون شک در صورتی که مقرر شود قراردادهایی میان این ٢ مجموعه امضا شود، بخشهای حقوقی دو طرف تنظیم قراردادها را به نحوی که منافع مشترک را تامین کند، در دستور کار قرار می دهند.

    رئیس پژوهشگاه صنعت نفت خاطرنشان کرد: اگرچه در گذشته برخی همکاریهای ٢ کشور در صنعت نفت به دلیل تحریمها استمرار نیافته است، اما امیدواریم در شرایط کنونی توافق ها به خوبی ادامه یابد و منجر به نتایج مطلوبی برای ٢ طرف شود.

    برچسب ها