عصر خودرو

سه شنبه ۲۹ تیر؛

آمار و گزارش معاملات برق در بورس انرژی

عصر بازار- در معاملات امروز سه‌شنبه ۹۵.۰۴.۲۹ در بازار برق بورس انرژی ۱۱ مگاوات برق به ارزش ۹۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال مورد معامله قرار گرفت که نسبت به روز معاملاتی گذشته با افزایش همراه بوده است.

آمار و گزارش معاملات برق در بورس انرژی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مبین سرمایه، میانگین وزنی قیمت (میانگین وزنی کل معاملات بارپایه روزانه نماد‌های معامله شده در بازار برق بورس انرژی) در معاملات امروز تغییری نداشت و در محدوده روز معاملاتی گذشته باقی ماند.

    بازارامروز:
    امروز در بازار برق بورس انرژی، تنها در دو سررسید از نمادهای بارپایه معاملات به انجام رسید؛ از آنجایی که حجم معاملات انجام شده بسیار اندک بوده و عملاً کشف قیمتی در بازار اتفاق نیفتاده در نتیجه تأثیر آن در نمودار قیمت مفهوم خاصی نداشته و از این رو از درج نمودار میانگین وزنی با قیمت امروز اجتناب شده است. همچنان سایه نبود نقدینگی بر سر بازار سنگینی می‌کند و بازیگران بازار منتظر تزریق نقدینگی جدید هستند. البته در صورتی که واریزهای بعدی نیز مانند ماه‌های اخیر انجام گیرد انتظار می‌رود در همان ابتدای دوره حجم عمده معاملات انجام شود و باز هم شاهد تعطیلی بازار در انتهای دوره باشیم. 
    آمار معاملات امروز به تفکیک نماد‌های معاملاتی:


    مقایسه روند قیمت در 4 ماهه ابتدای سال 1394 و 1395 :

    برچسب ها