عصر خودرو

معاون سرمایه‌گذاری ایپک خبر داد؛

ورود ٥ شرکت تابعه صندوق بازنشستگی صنعت نفت به بورس

عصر بازار- معاون سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت (اُپیک) از ورود ٥ شرکت تابعه این صندوق به بورس خبر داد.

ورود ٥ شرکت تابعه صندوق بازنشستگی صنعت نفت به بورس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، وحید باقری با اشاره به این که رسالت و مدیریت صندوق با ریل گذاری موثر در مسیر تامین آتیه کارکنان بازنشسته صنعت نفت اقدامهای اساسی و مهمی را انجام داده است، گفت: درصدد هستیم تا در راستای ایجاد ارزش افزوده و افزایش دارایی های صندوق براساس بازدهی در دوره های مختلف با مدیریت صحیح و شفاف سبب افزایش و رشد دارایی های صندوق شویم.

    وی عرضه سهام شرکتهای تابعه شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت در بورس و فرابورس را فرصتی مناسب جهت حضور در بازار پول و سرمایه عنوان کرد و افزود: این شرکتها در ساخت، تولید و بهره برداری پالایشگاه، پتروشیمی، کارخانه قیر سازی، ارائه خدمات لجستیکی و پشتیبانی و ساخت تجهیزات و تاسیسات صنعت نفت فعالیت دارند.

    معاون سرمایه گذاری اُپیک، پالایشگاه جم، نفت سپاهان، شرکت ساخت تجهیزات اساسی صنعت نفت، شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت و شرکت نفت جی را پنج شرکتی دانست که در بورس و فرابورس حضور می یابند و در این زمینه اظهار کرد: هم اکنون این شرکتها نیاز به ارتقاء و توسعه بیشتر در کنار توان مدیریتی با ایجاد و کسب فرصتهای مناسب در بازارهای پول و سرمایه هستند.

    به گفته باقری، اقدامهای لازم و ضروری برای ورود شرکت ملی نفتکش ایران به بورس نیز در دستور کار قرار دارد.

    برچسب ها