عصر خودرو

حسابرسی شده منتشر شد؛

اختصاص ۱۰۶ ریال سود به ازای هر سهم فولاد مبارکه اصفهان

عصر بازار- شرکت فولاد مبارکه اصفهان در دوره یکساله منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۴ مبلغ ۷ هزار و ۹۳۱ میلیارد و ۷۱۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۰۶ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد.

اختصاص ۱۰۶ ریال سود به ازای هر سهم فولاد مبارکه اصفهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت فولاد مبارکه اصفهان با انتشار صورت‌های مالی یکساله گذشته خود بصورت حسابرسی شده اعلام کرد در سال مالی 94 و با سرمایه 75 هزار میلیارد ریال، معادل 78 هزار و 166 میلیارد و 967 میلیون ریال درآمدهای عملیاتی داشت.

    از درآمد این شرکت، بهای تمام ‌شده درآمدهای عملیاتی کسر شد و سود ناخالص دوره به مبلغ 21 هزار و 690 میلیارد و 451 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های فروش، اداری و عمومی کسر و درآمدهای عملیاتی افزوده شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 15 هزار و 541 میلیارد و 308 میلیون ریال رسید.

    گفتنی است از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی و مالیات کسر و با افزوده شدن درآمدهای غیر عملیاتی به آن سود خالص دوره برابر 7 هزار و 931 میلیارد و 716 میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ 106 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 9 هزار و 151 میلیارد و 14 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

    برچسب ها