عصر خودرو

وز دوشنبه ۲۸ تیرماه در تالار محصولات صنعتی و معدنی؛

۴۲ هزار تن ورق فولادی شرکت فولاد مبارکه اصفهان داد و ستد شد

عصر بازار- تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز دوشنبه ۲۸ تیرماه شاهد معامله ۴۲ هزار و ۵۰ تن انواع ورق فولادی بود.

۴۲ هزار تن ورق فولادی شرکت فولاد مبارکه اصفهان داد و ستد شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، یک هزار و 800 تن ورق سردB، یک هزار و 200 تن ورق گالوانیزه، 34 هزار و 870 تن ورق گرم B و 4 هزار و 180 تن ورق گرمC   شرکت فولاد مبارکه اصفهان در تالار محصولات صنعتی و معدنی داد و ستد شد.

    بر اساس این گزارش 79 هزار و 982 تن انواع ورق فولادی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سیستم معاملات مچینگ به ثبت رسید.
    علاوه بر این، 18 کیلوگرم شمش طلای شرکت استحصال مواد معدنی تخت سلیمان و 40 تن بیلت آلومینیوم شرکت ایرالکو نیز در تالار محصولات صنعتی و معدنی داد و ستد شد.
    تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران شاهد معامله یک هزار تن گوگرد، 3 هزار تن لوب کات، 60 تن وکیوم باتوم، 20 تن اسید نیتریک، 12 هزار و 690 تن مواد پلیمری و 11 هزار و 136 تن قیر بود.
    این گزارش حاکی است،  2 هزار تن قیر شرکت معماران تجارت آفتاب در تالار صادراتی مورد معامله قرار گرفت.
    علاوه بر این تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران معامله 5 هزار و 900 تن شکر سفید کارخانه های قند امیرکبیر، دعبل، فیروزکوه، کرج ، میبد و کشت و صنعت دهخدا و کشت و صنعت فارابی را تجربه کرد. همچنین یک هزار و 101 تن جو دامی در قالب طرح قیمت تضمینی و 400 تن برنج هندو ستان نیز در این تالار داد و ستد شد.

    برچسب ها