عصر خودرو

تقسیم سود نقدی ۲۲۰ ریالی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

عصر بازار- مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با حضور بیش از ۸۳ درصد سهامداران در تاریخ ۲۷/۰۴/۱۳۹۵ تشکیل شد. از مهم ترین مصوبات این مجمع تقسیم سود نقدی ۲۲۰ ریال به ازای هر سهم می باشد.

تقسیم سود نقدی ۲۲۰ ریالی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، شنیده های مجمع حاکی از آن است که در آینده  نزدیک این شرکت اقدام به  افزایش سرمایه به مبلغ  108 میلیارد تومان از محل سود انباشته کند.

    لازم به ذکر است، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با داشتن معادن غنی از سنگ آهن به عنوان یکی از مطرح ترین قطب های فعال معدنی، صنعتی در خاورمیانه است، با اجرای پروژه های این شرکت در آینده نزدیک، مجموعه تولیدات سالانه این شرکت به مرز 12 میلیون تن خواهد رسید، این رقم30 درصد از نیاز فولادسازی های کشور را تامین می کند.

    در این راستا،ناصر تقی زاده، مدیر عامل شرکت گل گهر در مجمع بیان کرده اند که حدود 17 هزار میلیارد تومان پروژه فعال در این شرکت در دست اجراست که بخشی از پروژه ها در سال جاری راه اندازی و به بهره برداری خواهد رسید.

    تقی زاده افزود: در حال حاضر حدود 4 میلیون دپوی سنگ آهن در گلگهر وجود دارد که این ر قم به 6 میلیون تن می رسد. همچنین در سال جاری  طرح گندله 2 شرکت با ظرفیت 5 میلیون تن راه اندازی می شود.

    مدیر عامل گل گهر در خاتمه  عنوان داشته اند که با توجه به کاهش 50 درصدی قیمت گندله سنگ آهن تولید را 20 درصد افرایش و هزینه ها را به همین میزان کاهش دادیم.

    برچسب ها