عصر خودرو

رئیس هیات داوری استصناء خبر داد:

قرارداد برای ساخت ۶ قلم کالای صنعت نفت منعقد شد

۴ قلم کالای دیگر منتظر تایید فناورانه

عصر بازار- پدیدار گفت: از مجموع ۱۰ قلم کالای مورد نیاز صنعت نفت برای ساخت داخل ۶ گروه تعیین تکلیف شده است و مابقی در دست ارزیابی داخلی و تایید فناورانه است.

قرارداد برای ساخت ۶ قلم کالای صنعت نفت منعقد شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، رضا پدیدار رئیس هیات داوری انجمن سازندگان صنعت نفت (استصنا)  درباره آخرین وضعیت ده قلم کالای صنعت نفت گفت: این ده قلم کالا تاکنون پیشرفت خوبی داشته و از 10 قلم، 6 کالا منجر به عقد قرارداد شده است.

    وی با اشاره به ابلاغ وزیر نفت برای حمایت از کالاهای ساخت داخل تصریح کرد: برخی از شرکت‌های انجمن سازندگان مورد نظرمان این بود که با توجه به قابلیت‌هایی که دارند حتما در این قرارداد‌ها باشند که خوشبختانه اینگونه بوده است.

    پدیدار افزود: در حال حاضر از 10 قلم کالای مورد نیاز صنعت نفت جهت ساخت داخل که منجر به قرارداد شده است یک قلم مربوط به پروژه تجهیزات سرچاهی و رشته تکمیلی درون چاهی است که در این زمینه ما  9 شرکت فعال عضو انجمن را داریم که قرارداد‌ با آنها در دست تهیه، تنظیم و مبادله است. در تجهیزات رشته تکمیلی درون چاهی با 4 شرکت عقد قرارداد صورت گرفته است.

    وی همچنین اظهار داشت: تاکنون با 5 شرکت برای ساخت مته‌های حفاری، 5 شرکت برای ساخت لوله‌های حفاری و جریانی شامل لوله‌های بدون درب و گرین پایپ و همچنین برای برای ساخت ابزار اندازه گیری در حفاری قرارداد منعقد شده است.

    رئیس هیات داوری انجمن سازندگان صنعت نفت با بیان اینکه شرکت‌های مذکور عمدتا دانش بنیان هستند، یادآور شد: در مجموع از 10 گروه 6 گروه تعیین تکلیف شده است و مابقی در دست ارزیابی داخلی و تایید فناورانه هستند.

    برچسب ها