عصر خودرو

ارزش معاملات امروز فرابورس یک هزار و ۵۳۶ میلیارد ریالی شد

عصر بازار- ارزش معاملات نخستین روز هفته در بازار فرابورس به یک هزار و ۵۳۶ میلیارد ریال رسید.

ارزش معاملات امروز فرابورس یک هزار و ۵۳۶ میلیارد ریالی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، فعالیت بازار فرابورس در روز 26 تیر‌ماه 1395 با خرید و فروش یک میلیارد و 510  میلیون ورقه بهادار در 23 هزار و 335 نوبت به ارزش یک هزار و 536 میلیارد و 70 میلیون ریال خاتمه یافت.
    در روز نخست هفته، پذیره‌نویسی یک میلیارد و 325 میلیون سهام در دست انتشار شرکت بیمه حکمت صبا (سهامی عام در شرف تاسیس) در نماد معاملاتی "بحکمت1" با موفقیت در بازار سوم فرابورس ایران انجام شد.
    در عین حال، سهام مواد ویژه لیا به همراه بیمه نوین و کی بی سی بیشترین افزایش قیمت را داشتند در حالی که سهام شرکت‌های نیرو سرمایه، روان فن‌آور و بیمه کارآفرین با بیشترین افت قیمت روبرو شدند.
    آیفکس نیز از ابتدای ساعت معاملاتی روند صعودی در پیش گرفت و در نهایت با رشد حدود 4 واحدی به جایگاه 770.77 واحد رسید.
    این گزارش حاکی است، بشترین حجم معاملات روز جاری در نماد بانک دی به میزان 14 میلیون و 620 هزار سهم انجام شد و بیشترین ارزش معاملات با رقم 25 میلیارد و 100 میلیون ریال در نماد فولاد هرمزگان به ثبت رسید.
    در بازار اول 22 میلیون و 270 هزار ورقه بهادار به ارزش 38 میلیارد ریال داد و ستد شد و بیشترین حجم و ارزش معاملات این بازار در نماد تابان هور اتفاق افتاد.
    همچنین، 73  میلیون اوراق بهادار در بازار دوم به ارزش 185 میلیارد ریال خرید و فروش شد و بانک دی رکورددار حجم و ارزش معاملات در این بازار بود.
    طی روز شنبه، صندوق سرمایه‌گذاری آرمان آتی کوثر با معامله یک میلیون و 560 هزار سهم بالاترین حجم معاملات صندوق‌های قابل معامله را به خود اختصاص داد و پس از آن، صندوق اعتماد آفرین پارسیان و اطلس قرار گرفتند.
    همین طور در بازار اوراق با درآمد ثابت، بیشترین حجم و ارزش معاملات متعلق به اسناد خزانه اسلامی در نماد "اخزا6" به ارزش 77 میلیارد ریال بود و در مجموع 5 نماد اسناد خزانه، 167 میلیارد ریال داد و ستد شد.
    در روز جاری شاهد بازگشایی نمادهای معاملاتی شرکت فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و شرکت سرمایه گذاری تدبیر گران فارس و خوزستان پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم و نمادهای معاملاتی شرکت پتروشیمی امیرکبیر و شرکت صنعتی مینو پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم و نماد معاملاتی شرکت سیمان لار سبزوار (سبزوا1)، پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام، بودیم.
    همچنین، نمادهای معاملاتی شرکت ریل پرداز سیر، بیمه کارآفرین و بیمه آرمان جهت برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز دوشنبه متوقف شد.

    برچسب ها