عصر خودرو

مجوز افزایش سرمایه دو مرحله‌ای صادر شد;

سرکشی ۲۷۰ سرمایه گذار خارجی از بورس تهران

عصر بازار- مدیر عامل بورس تهران از رفت و آمد بیش از ۲۷۰ سرمایه‌گذار خارجی از این بازار خبر داد و گفت: مجمع بورس تهران در حالی برگزار می شود که برای افزایش سرمایه دو مرحله ای تصمیم گیری خواهد کرد.

سرکشی ۲۷۰ سرمایه گذار خارجی از بورس تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، حسن قالیباف اصل  گفت: طی سال گذشته و امسال سرمایه گذاران خارجی رفت و آمد زیادی به بورس تهران داشته‌اند و این در حالی است که سال گذشته نزدیک به 270 سرمایه‌گذار خارجی از بورس بازدید کرده‌اند.

    مدیر عامل بورس تهران افزود: در حال حاضر برخی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری بزرگ از جمله صندوق سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری اقدام به انتقال نقدینگی خود به ایران کرده و انتظار می‌رود که به زودی در ایران فعال شوند.

    وی از مجمع شرکت بورس طی فردا یکشنبه خبر داد و گفت: سود تحقق یافته در یایان دوره عملکردی بورس تهران به ازای هر سهم براساس ارزش ویژه 310 ریال و براساس عملکرد شرکت اصلی 270 ریال است که در محدوده بودجه برآوردی شرکت است.

    قالیباف اصل تقسیم 10 تومانی سود نقدی در مجمع امسال بورس تهران را یادآور شد و گفت: مجوز افزایش سرمایه از 110 میلیارد تومان به 150 میلیارد تومان طی دو مرحله از سازمان بورس و اوراق بهادار اخذ شده که 15 میلیارد تومان آن امسال از محل سود انباشته تحقق خواهد یافت.

    برچسب ها