عصر خودرو

ارائه سهام عدالت در بورس بی‌نتیجه است

عصر بازار- عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارائه سهام عدالت در بورس با وضعیت فعلی به نتیجه‌ای نخواهد رسید،گفت: باید سهام های عدالت در یک یا چند پروژه اقتصادی تجمیع شود.

ارائه سهام عدالت در بورس بی‌نتیجه است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از میزان، سیدحسن حسینی شاهرودی درخصوص آزادسازی معاملات سهام عدالت گفت: باید توجه داشت خرید و فروش سهام عدالت مکانیسم خاص خود را دارد.

    نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی،ادامه داد: درحال حاضر مشخص نیست سهامی که در دست دارندگان سهام عدالت است؛ مربوط به کدام کارخانه یا شرکت است.
    این نماینده مردم در مجلس دهم،افزود: باید سهام های عدالت در یک یا چند پروژه اقتصادی تجمیع شود و علاوه بر ارزش سهام،اینکه به کدام شرکت متعلق است نیز مشخص شود.
    حسینی شاهرودی با بیان اینکه دولت می‌تواند برای تجمیع سهام عدالت لایحه بدهد،افزود: بعد از تجمیع سهام عدالت می‌توان این سهام را در بورس ارائه شود.
    عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،افزود: باید پذیرفت با این وضعیت نامشخص، ارائه سهام عدالت در بورس به نتیجه‌ای نخواهد رسید به دلیل اینکه درحال حاضر سهام عدالت، سهام مشترک و عامی است که میزان ارزش آن روشن نیست و همچنین این نکته مشخص نشده این سهام به کدام کارخانه تعلق دارد.

    برچسب ها