عصر خودرو

وکیل سازمان اسکال در ایران:

اسکال پس از ۳۵ سال در ایران بازگشایی می شود

عصر بازار- وکیل سازمان اسکال در ایران از بازگشایی مجدد باشگاه اسکال در ایران پس از ۳۵ سال خبرداد.

اسکال پس از ۳۵ سال در ایران بازگشایی می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، مجید جاودانی افزود: اسکال به عنوان یکی از مهم ترین بازوی اجرایی سازمان جهانی گردشگری پس از 35 سال دوباره فعالیت باشگاه خود را در ایران آغاز می کند.

    وی توضیح داد اسکال به عنوان عضو وابسته سازمان جهانی گردشگری ملل متحد و سازمان پیشتاز صنعت گردشگری با بیش از 80 سال سابقه فعالیت، تنها سازمان حرفه ای ترویج دوستی با توسعه گردشگری و تنها گروه بین المللی متحده کننده تمام حوزه های صنعت گردشگری در 87 کشور جهان است.
    وکیل سازمان اسکال در ایران تصریح کرد: با توجه به اختصاص محوریت گردشگری در این اجلاس، ایران جزو 10 کشور برتر جهان از نظر برخورداری از آثار طبیعی و باستانی است.
    جاودانی افزود: اسکال بستر مورد نیاز باشگاه ایران را برای ورود به یک شبکه بین المللی متشکل از 1600 کسب و کار صنعت، با هدف بازاریابی و فروش خدمات و کالاهای اعضای ایرانی و توسعه پایدار صنعت گردشگری را فراهم می کند.
    وی اظهار کرد: طراحی و اجرای برنامه های آموزشی توسط مدیران بین المللی صنعت گردشگری با هدف تربیت نیروی انسانی حرفه ای، انتقال دانش فنی مورد نیاز در پیاده سازی استانداردهای بین المللی صنعت در کسب و کارهای ایرانی عضو از ماموریت های باشگاه اسکال در ایران است.
    وی به برگزاری نخستین اجلاس شوراها و شهردای 2016 در تهران اشاره کرد و گفت: دیوید فیشر قائم مقام بین المللی اسکال به عنوان یکی از مهم ترین مراجع بین المللی گردشگری در این اجلاس حضور خواهد داشت و ضمن معرفی اسکال و بررسی صنعت گردشگری؛ برنامه های این سازمان بین المللی در ایران را نیز ارائه می کند.
    نشست تخصصی مدیریت ریسک و مدیریت بحران در مدیریت شهری در اجلاس جهانی شوراها و شهرداران روزهای 30 و 31 تیرماه در یکی از سالن های همایش برج میلاد برگزار می شود.
    اجلاس جهانی شوراها و شهرداران به ابتکار شورای عالی استان ها و با حمایت و همکاری شورای اسلامی و شهرداری تهران، شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، وزارتخانه های راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرهنگ و ارشاد اسالامی، امورخارجه ایران، ورزش و جوانان با هدف آگاهی از آخرین دستاوردهای علمی جهان در عرصه مدیریت شهری، با حضور نزدیک به 1800 نفر از مدیران شهری، اعضای شورای اسلامی سراسر کشور و شهرداران داخلی و خارجی برگزار می شود.
    در این اجلاس که رییس جمهوری، وزرای کشور، راه و شهرسازی، فناوری اطلاعات، امورخارجه و معاونانشان حضور دارند جمعی از شهرداران جهان برای انتقال تجربیات و دانش مدیریت شهری سخنرانی خواهند کرد.
    علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی به پایگاه اینترنتی اجلاس به نشانی www.tnsi.ir مراجعه و یا با شماره های4-33699093-021 و 9-36621318-021 تماس بگیرند .

    برچسب ها