عصر خودرو

یک هزار و ۲۸۶ میلیارد ریال در بازارهای فرابورس ایران معامله شد

عصر بازار: امروز در بازارهای فرابورس ایران ۱۲۰ میلیون ورقه بهادار به ارزش بیش از یک هزار و ۲۸۶ میلیارد ریال داد و ستد شد.

یک هزار و ۲۸۶ میلیارد ریال در بازارهای فرابورس ایران معامله شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معامله‌گران فرابورس ایران در روز 26 مردادماه 94، 120 میلیون و 820 هزار ورقه بهادار به ارزش یک هزار و 286 میلیارد و 480 میلیون ریال خرید و فروش انجام دادند.

    شاخص کل فرابورس که در آغاز گشایش بازار عدد 774 واحد را نشان می‌داد در جریان معاملات امروز حدود 2 درصد کاهش یافت و در رقم 757.77 واحد متوقف شد.

    در حالی که امروز نماد معاملاتی شرکت پالایش نفت تهران پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام، تقسیم سود نقدی هر سهم و ارائه اطلاعات، بازگشایی شد، بیشترین ارزش معاملات سهام را با ثبت رقم 21 میلیارد و 630 میلیون ریال به خود اختصاص داد.

    همچنین، 7 میلیون و 920 هزار سهم بانک دی به عنوان بیشترین حجم معاملات روز جاری دست به دست شد و نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، بانک دی، توسعه خدمات دریایی وبندری سینا، نفت ایرانول، سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و سرمایه‌گذاری مسکن تهران پربیننده‌ترین نمادهای امروز فرابورس بودند.

    در روز جاری، معادن مس تکنار، مرجان‌کار و سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب بییترین افزایش قیمت را تجربه کردند و بیشترین افت قیمت نصیب حق تقدم و سهام پالایش نفت تهران و قند شیروان شد.

    طبق این گزارش، صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه آینده روشن بیشترین حجم معاملات ETF را با خرید و فروش 729 هزار و 490 رقم زد و داد و ستد 30 هزار اوراق اجاره سه ماهه چادرملو در صدر معاملات اوراق با درآمد ثابت قرار گرفت.

    علاوه بر این، اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در محدوده 730 هزار ریال خرید و فروش شد.

    این گزارش می‌افزاید، نماد معاملاتی شرکت مجتمع معادن مس تکنار پس از برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده صاحبان سهام و نماد معاملاتی شرکت تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و ارائه اطلاعات پیش‌بینی در روز جاری بازگشایی شد.

    برچسب ها