عصر خودرو

عملکرد ۶ ماهه سرمایه گذاری آتیه دماوند منتشر شد

عصر بازار: شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند در دوره شش ماهه نخست امسال مبلغ (۱۲) ریال زیان به ازای هر سهم کنار گذاشت.

عملکرد ۶ ماهه سرمایه گذاری آتیه دماوند منتشر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 94 با سرمایه یک هزار میلیارد ریال مبلغ 459 ریال به طور خالص پس از کسر مالیات اعلام کرده است و در دوره شش ماهه نخست امسال مبلغ (12) ریال زیان به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    با توجه به اینکه شش ماهه اول سال امسال شرکت شامل سه ماهه پایان سال شمسی 93 بوده است لذا میزان هزینه های واقعی 6 ماهه منتهی به 31 خرداد ماه 94 نسبت به میانگین هزینه های دوره های شش ماهه، به دلیل هزینه های پایان سال 93 شامل هزینه های عمومی ، پایان سال، هزینه های برگزاری مجامع عمومی عادی و فوق العاده و نظیر آن بیشتر است.

    لازم به ذکر است مبالغ 12 میلیارد و 668 میلیون ریال سود سهام شرکت لیزینگ صنعت و معدن مربوط به مابه التفاوت سودسهام مصوب مجمع شرکتهای مذکور و سود شناسایی شده در سال مالی 30 آذر ماه  93 است.

    خالص درآمد (هزینه) های متفرقه :پیرو توافق انجام شده بابانک صنعت ومعدن مقررگردیدجهت پرداخت بخشی از مطالبات آن بانک مبلغ 450 میلیارد ریال از املاک شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند و شرکتهای تابعه براساس قیمت کارشناسی به بانک صنعت ومعدن واگذار گردد که پیش بینی سود حاصل از واگذاری این املاک مبلغ 185.253 میلیون ریال می باشد.

    گفتنی است از کل مبلغ 133میلیارد 133 میلیون ریال مبلغ 113 میلیون و 590 میلیون ریال آن بابت پیش بینی درآمد حاصل از واگذاری 17.92 درصد از سهام این شرکت در شرکت کارخانجات مخابراتی ایران است.

    برچسب ها