عصر خودرو

۲۷ مرداد انجام می شود:

عرضه اوراق مشارکت شهرداری سبزوار در بورس تهران

عصر بازار: عرضه اوراق مشارکت شهرداری سبزوار روز سه شنبه مورخ ۲۷ /۰۵ /۱۳۹۴ در بورس تهران انجام می شود.

عرضه اوراق مشارکت شهرداری سبزوار در بورس تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس تهران، اوراق مشارکت شهرداری سبزوار که با توجه به احراز شرایط پذیرش در تاریخ 24 /05 /1394 در فهرست بازار اوراق بدهی بورس اوراق بهادار تهران با نماد معاملاتی (مسبز 9711) درج شده بود به منظور انجام معاملات ثانویه، فردا سه شنبه مورخ 27 مرداد94 در بورس تهران گشایش می یابد.

    بنابراین گزارش فروش اوراق مشارکت شهرداری سبزوار با سود علی الحساب سالانه 21 درصد به صورت روز شمار و معاف از مالیات و ضامن آن بانک شهر است.

    همچنین مبلغ انتشاراوراق مشارکت شهرداری شیراز بالغ بر 700 میلیارد ریال است. این اوراق در برگه های یک میلیون ریالی به چاپ رسیده است و سود آن به صورت روز شمار هر 3 ماه یکبار پرداخت می شود و سرمایه گذاران می توانند در مضاربی از 1 ورقه نسبت به سرمایه گذاری در این اوراق اقدام نمایند.

    همچنین بازارگردان و متعهد پذیره نویسی شرکت تامین سرمایه امید و کارگزار بازار گردان شرکت کارگزاری سپه است.

    گفتنی است بازارگردانی بر مبنای حراج بوده و دامنه نوسان روزانه 10 درصد و سقف تعهدات معاملات روزانه 10 درصد ارزش کل اوراق منتشره می باشد.

    براین اساس خرید اوراق مشارکت از طریق بورس تهران مستلزم وجودکد معاملاتی فعال در سیستم شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه است. این اوراق با نام هستند و توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه صادر می شوند. خریداران می توانند از کارگزار خود، برگه مربوطه را دریافت نمایند.

    شایان ذکر است معاملات دست دوم این اوراق در تابلوی ابزارهای بدهی بورس اوراق بهادار تهران انجام می شود. عامل پرداخت سود شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه است.

    برچسب ها