عصر خودرو

ایرلاین هندی خط پروازی جدید به مقصد ایران راه‌اندازی می‌کند

عصر بازار- شرکت هوایی گو ایر هند اعلام کرد برای اولین بار پروازهایی بین المللی به مقصد کشورهای ایران، کویت، ازبکستان، قزاقستان، آذربایجان و ترکیه برقرار خواهد کرد.

ایرلاین هندی خط پروازی جدید به مقصد ایران راه‌اندازی می‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، شرکت هوایی گو ایر هند تصمیم گرفته برای اولین بار پروازهایی بین المللی به مقصد کشورهای ایران، کویت، ازبکستان، قزاقستان، آذربایجان و ترکیه برقرار نماید.

    این شرکت که به دنبال کسب مجوز دولت هند برای انجام این پروازهاست، احتمالا پروازهای بین المللی خود به 14 کشور جهان از جمله ایران را از اوایل سال آینده میلادی آغاز خواهد کرد.

    ولفگانگ پروک ساور، مدیر شرکت گو ایر در نامه ای خطاب به وزارت هوانوردی هند نوشت: «ما درخواست داریم که در برنامه پروازی به کشورهای مورد اشاره در زمان بندی تابستان 2017 قرار بگیریم... ما نیازمند تلاش برای برنامه ریزی های مناسب هستیم، از این رو درخواست داریم که وزارتخانه مربوطه موافقت اولیه خود را با درخواست ما اعلام دارد.»

    گو ایر برنامه مفصل خود در این زمینه را روز 23 ژوئن در اختیار وزارت هوانوردی هند قرار داده است.

    در بین 4 شرکت هوایی ارزان قیمت هندی، یعنی اسپایس جت، ایندی گو، گو ایر و ایرآسیا ایندیا، تنها شرکت های اسپایس جت و ایندی گو پروازهایی بین المللی به مقصد کشورهای حاشیه خلیج فارس، جنوب شرق آسیا و کشورهای عضو اتحادیه همکاری های منطقه ای جنوب آسیا دارند.

    شرکت خصوصی جت ایرویز هند هم دارای پروازهای بین المللی است.

    شرکت گو ایر که بیستمین هواپیمای خود را در ماه گذشته خریداری کرده، پنجمین شرکت بزرگ هوانوردی هند است که 8.1 درصد از بازار هوانوردی این کشور را در اختیار دارد. این شرکت پروازهای داخلی خود را از نوامبر 2005 آغاز کرده است.

    برچسب ها