عصر خودرو

افزایش قیمت پایه محصولات پلیمری؛

پلی استایرن های انبساطی صدرنشین شدند

عصر بازار- مقایسه قیمت محصولات پلیمری در تایخ ۶ و ۲۰ تیر نشان می دهد که اکثر محصولات روندی افزایشی داشته اند.

پلی استایرن های انبساطی صدرنشین شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، بیشترین افزایش قیمت متعلق به پلی استایرن های انبساطی با 4.2 درصد افزایش بوده است. این کالاها از رقم 3 هزار و 834 به 3 هزار و 994 تومان رسیدند.

    پلی اتیلن های سبک فیلم نیز نسبت به دو هفته گذشته 3 درصد افزایش قیمت داشته و از رقم 3 هزار و 660 به 3 هزار و 770 تومان رسیدند.

    در رده بعدی افزایش قیمت ها نیز پلی اتیلن های سنگین بادی با 2.9 درصد افزایش قرار دارند، همچنین پلی استایرن معمولی و پلی اتیلن های سنگین تزریقی نیز به ترتیب 2.3 و 2.2 درصد نسبت به دو هفته گذشته گران شدند.

    در همین حال پلی اتیلن های سنگین فیلم هم از  رقم 3 هزار و 599 به 3 هزار و 674 تومان رسید.

    در همین حال پلی استایرن مقاوم،پلی پروپیلن های نساجی و پلی اتیلن های ترفتالات نیز به ترتیب با 2، 1.9 و 1.7 درصد افزایش نسبت به دو هفته گذشته روبه رو شدند.

    پلی اتیلن های سنگین دورانی، پلی اتیلن های سبک خطی و پلی اتیلن های سنگین اکستروژن نیز نسبت به دو هفته قبل با افزایش قیمت روبه رو شدند. این کالاها به ترتیب 1.7، 1.6 و 1.1 درصد نسبت به دو هفته قبل رشد قیمت داشتند.

    کمترین افزایش قیمت ها نیز متعلق به پی وی سی ها، پلی پروپیلن های شیمیایی،پلی اتیلن ترفتاات آمورف و بطری با رشد 0.5 تا 0.8 درصد بوده است.

    در همین حال پلی اتیلن سنگین اکستروژن با افت قیمت نسبت به دو هفته گذشته به میزان اندک روبه رو شد، این کالا از رقم 3 هزار و 888 به 3 هزار و 885 تومان رسید.

    در محاسبات قیمت پایه محصولات پتروشیمی، قیمت دلار نیز با افزایش نسبت به دو هفته گذشته روبه رو شد، به طوری که از رقم 3 هزار و 462 به رقم 3 هزار و 490 تومان رسید.

    برچسب ها