عصر خودرو

زنگنه مجری پروژه های اولویت دار شرکت ملی نفت ایران را منصوب کرد

عصر بازار- وزیر نفت در حکمی، «علی کاردر» مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران را به عنوان مجری پروژه های اولویت دار سال ٩٥ این شرکت در برنامه ملی اقتصاد مقاومتی منصوب کرد.

زنگنه مجری پروژه های اولویت دار شرکت ملی نفت ایران را منصوب کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا،  بیژن زنگنه ضمن ابلاغ اولویت های سال ٩٥ شرکت ملی نفت ایران در برنامه ملی اقتصاد مقاومتی، مدیرعامل این شرکت را به عنوان مجری پروژه های اولویت دار منصوب کرد.
    در نامه وزیر نفت به مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، پروژه های اولویت دار امسال این شرکت عطف به ابلاغیه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی درباره «اولویت های اقدامات صنعت نفت در سال ١٣٩٥» و تاکید شده است: «با توجه به ضرورت ارائه عملکرد برنامه های مصوب به دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مطابق دستورعمل صادرشده، مقتضی است ترتیبی اتخاذ کنید تا خلاصه عملکرد اقدامات مربوطه، هر ٢ هفته یکبار به معاونت برنامه ریزی ارسال شود».
    پیش از این وزیر نفت همزمان با ابلاغ اولویت های سال ٩٥ شرکت ملی نفت ایران در برنامه ملی اقتصاد مقاومتی، رکن الدین جوادی مدیرعامل وقت این شرکت را به عنوان مجری پروژه های اولویت دار منصوب کرده بود که با توجه به تغییر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و انتصاب علی کاردر به این سمت، با حکم وزیر نفت، از این پس کاردر به عنوان مجری این پروژه های اولویت دار فعالیت خواهد کرد.
     پروژه بیع متقابل افزایش ظرفیت تولید میدان های مشترک غرب کارون به میزان 90 هزار بشکه در روز، پروژه بیع متقابل افزایش سطح تولیدگاز در میدان مشترک پارس جنوبی به ٥٦٧ میلیون مترمکعب در روز و پروژه سه هزار و 400 میلیارد ریال کمک به طرح های عام المنفعه در مناطق نفتخیز و گازخیز و مناطق محروم کشور از جمله طرح های اولویت دار شرکت ملی نفت به شمار می رود.
    از دیگر طرح های اولویت دار شرکت ملی نفت می توان از پروژه اصلاح ساختار قراردادهای نفتی جدید برای انتقال فناوری با هدف اجرای راهبرد گشودن بازار کشور در حوزه های نفتی و گازی در قبال اخذ دانش فنی عملیاتی و بنیادین از طریق شرکت های اکتشاف و تولید (E&P) برای بخش بالادست و شرکت های پیمانکار عمومی (GC) برای بخش پایین دست صنعت نفت و انعقاد ٦ قرارداد مهم نفتی و گازی نام برد.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو