عصر خودرو

نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (۲)

حضور فعال بورس کالای ایران در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه

عصر بازار- بورس کالای ایران در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه ، با برگزاری ۱۶ کارگاه آموزشی، رونمایی از یک کتاب در حوزه بازار مشتقه ارزی و حضور مسئولان و صاحبنظران اقتصادی، حضور پررنگی خواهد داشت.

حضور فعال بورس کالای ایران در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، این بورس امسال برنامه های گسترده ای را برای حضور موثرتر در نمایشگاه بین المللی بورس در نظر گرفته است که برپایی 16 کارگاه آموزشی با موضوعاتی همچون آشنایی با قراردادهای آتی سکه طلا و آشنایی با ابزارهای جدید معاملاتی مانند گواهی سپرده کالایی ، صندوق های کالایی ، اوراق مجوز کالایی ، تابلوی مناقصه و قراردادهای بلند مدت از جمله آنها به شمار می رود. از دیگر سرفصل های آموزشی بورس کالا در این نمایشگاه می توان به آشنایی با روش های تأمین مالی در بورس کالا و نحوه انجام معاملات در این بورس اشاره کرد.

    از سویی دیگر بورس کالای ایران در ایام برپایی نمایشگاه ، از یک کتاب در حوزه بازار مشتقه ارزی رونمایی خواهد کرد. این بورس همچنین امسال با دعوت از صاحبنظران مسائل اقتصادی و بازار سرمایه و نیز سفرا و رایزن های اقتصادی سفارتخانه ها، فرصت مناسبی را برای بحث و تبادل نظر در خصوص مهم ترین مسائل مربوط به بازار سرمایه ایران فراهم خواهد آورد.

    شایان ذکر است علاوه بر حضور مدیرعامل بورس کالای ایران در این نمایشگاه و حضور در غرفه بورس کالا، مدیران بورس کالا در حوزه های مختلف ،در ایام برگزاری نمایشگاه به تناوب در غرفه شرکت حضور خواهند داشت. علاوه بر این کارشناسان بخش های مختلف بورس کالای ایران نیز به صورت تمام وقت در غرفه این بورس پاسخگوی مراجعین و علاقمندان خواهند بود.

    نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه از 20  تا 23 تیرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و بورس کالای ایران در سالن 35، غرفه 318 میزبان مخاطبین خواهد بود.

    برچسب ها