عصر خودرو

ایران و روسیه سند همکاری در امور جوانان امضا کردند

عصر بازار- ایران و روسیه یک سند یادداشت تفاهم همکاری های دوجانبه در امور جوانان دربرگیرنده حوزه های مختلف از جمله آموزشی، تبادل اطلاعات و تجربیات امضا کردند.

ایران و روسیه سند همکاری در امور جوانان امضا کردند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، این سند روز چهارشنبه در حاشیه نشست بین المللی جوانان روسیه به وسیله ی محمدرضا رستمی معاون وزارت ورزش و جوانان در امور ساماندهی جوانان و سرگئی پوسپلوف رییس آژانس فدرال جوانان روسیه امضا شد.

    پیش از امضای یادداشت تفاهم دوجانبه، در این نشست که افزون بر حضور هیات ایرانی به عنوان میهمان ویژه جوانانی از 40 کشور مختلف نیز شرکت داشتند، فیلمی از وضعیت این نسل در ایران و پیشرفت های علمی ورزشی چند ساله گذشته پخش شد.
    براساس یادداشت تفاهم امضا شده، ایران و روسیه با هدف ارتقای جایگاه فرهنگی و اجتماعی جوانان (بالای 15 سال) دو کشور، همکاری های گسترده ای در عرصه های آموزشی، برگزاری کارگاه های متمرکز و نیمه متمرکز، توان افزایی و برنامه های ویژه برای نخبگان را اجرا خواهند کرد.
    هیات جمهوری اسلامی ایران به ریاست معاون وزیر ورزش در سفر خود به روسیه به دعوت رییس آژانس فدرال امور جوانان این کشور که تا دوشنبه هفته آینده ادامه دارد، با مقام های مسئول روسی در این حوزه دیدار و مذاکره می کند و همچنین از مراکز و موسسات فعال و مرتبط با جوانان بازدید خواهد کرد.

    برچسب ها