عصر خودرو

توسط اداره نظارت بر ناشران فرابورسی:

نمادهای متوقف در فرابورس و دلایل آن تشریح شد

عصر بازار: وضعیت نمادهای متوقف شرکت های پذیرفته شده در فرابورس ایران توسط اداره نظارت بر ناشران فرابورسی اعلام شد .

نمادهای متوقف در فرابورس و دلایل آن تشریح شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، اداره نظارت بر ناشران فرابورسی وضعیت نمادهایی که بیش از 7 روز در بازار فرابورس متوقف بوده اند را تشریح کرد.

    بر اساس این گزارش، شرکت پالایش نفت تهران با نماد "شتران" از تاریخ 29 تیر ماه 94 به علت عدم ارائه اطلاعات پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه متوقف شده است که با ارسال اطلاعات و صورت های مالی 3 ماهه منتهی به تاریخ 31 خرداد ماه 94 و همچنین بازنگری پیش بینی سال مالی 94 باتوجه به تعدیل با اهمیت سود تحقق یافته سال مالی 93 بازگشایی خواهد شد.

    شرکت بیمه آرمان با نماد "آرمان" از تاریخ 23 تیر ماه 94 به علت عدم ارائه اطلاعات پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه متوقف شده است که با ارسال اطلاعات و صورت های مالی 3 ماهه منتهی به تاریخ 31 خرداد ماه 94 و همچنین اصلاح تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه بازگشایی خواهد شد.

    شرکت بانک ایران زمین با نماد "وزمین" از تاریخ 28 اردیبهشت ماه 94 به علت تغییر با اهمیت اطلاعات واقعی سود هر سهم سال مالی 93 نسبت به پیش بینی و تعدیل با اهمیت پیش بینی سال مالی 94 نسبت به عملکرد واقعی 93 متوقف شده است که با ارسال دلایل تغییر اطلاعات واقعی سال کالی 93 نسبت به پیش بینی، اولین پیش بینی سال مالی 94 حسابرسی شده، اطلاعات و صورت های مالی سال مالی 93 حسابرسی شده و اطلاعات و صورت های مالی 3 ماهه منتهی به 31 خرداد ماه 94 مجددا فعالیت خود را در بازار فرابورس آغاز خواهد کرد.

    بانک سرمایه با نماد "سمایه"، از تاریخ 29 تیرماه 94 به دلیل عدم ارائه اطلاعات پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه، با توقف نماد همراه بوده است که با ارائه اولین پیش بینی سال مالی 95 حسابرسی شده، اطلاعات و صورت های مالی سال مالی 93 حسابرسی شده و اطلاعات و صورت های مالی 3 ماهه منتهی به تاریخ 31 خرداد ماه 94 بازگشایی خواهد شد.

    شرکت پالایش نفت لاوان با نماد "شاوان"، از تاریخ 24 تیر ماه 1394 به علت عدم ارائه اطلاعات پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه متوقف شده است که با ارائه اطلاعات و صورت های مالی 3 ماهه منتهی به تاریخ 31 خردادماه 94 و همچنین بازنگری پیش بینی سال مالی 94 با توجه به تعدیل با اهمیت سود تحقق یافته سال مالی 93 مجددا بازگشایی خواهد شد.

    پالایش نفت شیراز با نماد "شراز" که از تاریخ 24 تیرماه 94 به علت عدم ارائه اطلاعات پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه متوقف شده است با ارائه اطلاعات و صورت های مالی 3 ماهه منتهی به تاریخ 31 رداد ماه 94 و همچنین بازنگری پیش بینی سال مالی 94 با توجه به تعدیل با اهمیت سود تحقق یافته سال مالی 93 معاملات را از سرخواهد گرفت.

    در این بین، سیمان لار سبزوار، با نماد "سبزوار" از روز 29 تیر ماه 94 به علت تغییر با اهمیت پیش بینی سود هر سهم سال مالی 94 متوقف شده است که با ارائه اطلاعات پیش بینی سال مالی 94 با ذکر دلایل تعدیل نماد می تواند شرکت را دوباره برای معاملات در فرابورس آماده کند.

    اما شرکت بیمه میهن با نماد "میهن" که از تاریخ 29 تیر ماه 94 به دلیل عدم ارائه اطلاعات پیش بینی سود هر سهم سال مالی 94 با توجه به افزایش سرمایه متوقف شده است با ارائه اطلاعات پیش بینی سال مالی 94 با سرمایه جدید، بازگشایی خواهد شد.

    شرکت قند شیروان، قوچان و بحنورد با نماد "قشیر" که از تاریخ 23 تیر ماه 94 به دلیل تغییر در اطلاعات پیش بینی سود هر سهم سال مالی 94 متوقف شده است، با ارائه اصلاح پیش بینی سود هر سهم سال مالی 94 بر اساس عملکرد 3 ماهه بازگشایی خواهد شد.

    در این میان، شرکت بیمه سامان با نماد "بساما" نیز از تاریخ 25 تیرماه 94 به دلیل عدم ارائه اطلاعات پیش بینی سود هر سهم سال مالی 94 با توجه به افزایش سرمایه متوقف است که با ارائه اطلاعت اصلاح شده پیش بینی سال مالی 94 با اعمال سرمایه جدید و همچنین ارائه اطلاعات و صورت های مالی 3 ماهه منتهی به تاریخ 31 خردادماه 94 بازگشایی می شود.

    برچسب ها