عصر خودرو

با حضور هیات‌های تجاری و اقتصادی خارجی

معرفی فرصت‌های طلایی سرمایه گذاری اقتصادی ایران

عصر بازار: بنا براعلام مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد کیش، دومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی، و هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور ۱۸ تا ۲۱ آبان ماه سال جاری به میزبانی منطقه آزاد کیش برگزار خواهد شد.

معرفی فرصت‌های طلایی سرمایه گذاری اقتصادی ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، بر این اساس این دو گردهمایی بین‌المللی با رویکرد تحقق رونق و اشتغال در مناطق آزاد اقتصادی و تجاری ایران، جذب سرمایه گذاران خارجی و ایرانیان خارج از کشور، توسعه به منظور انتقال دانش و تکنولوژی‌های روز جهان و معرفی فرصت‌های طلایی سرمایه گذاری پروژه‌های اولویت دار کشور در حوزه انرژی، عمران و شهرسازی، گردشگردی و مناطق آزاد تجاری و اقتصادی، بانک، بیمه و بازار سرمایه برگزار خواهد شد.

    از این رو به منظور جذب بیشتر سرمایه گذاران خارجی و بخش خصوصی و تامین منابع مالی طرح های اولویت دار صنعت، تولید و تجارت کشور مذاکراتی با اتاق های مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی برای حضور هیات های تجاری و اقتصادی با اولویت کشورهای آسیایی و اروپایی آغاز شده است.

    این دو نمایشگاه بین المللی با محور " دیپلماسی اقتصادی و تسهیل روابط بین المللی با کشورهای مختلف جهان" در حالی آبان ماه سال جاری آغاز به کار خواهد کرد که تاکنون حضور چندین هیات تجاری و اقتصادی از کشورهای مختلف جهان قطعی و نهایی شده است.

    از سوی دیگر ، همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی، و هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور، لیست جدید فرصت‌های سرمایه گذاری ایران در حوزه صنایع، معادن، صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، برق و انرژی های نو، عمران و شهرسازی، مناطق آزاد تجاری و گردشگردی، بانک، بیمه و بازار سرمایه به سرمایه گذاران علاقه مند بخش خصوصی و خارجی عرضه می شود.

    برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور مقامات و مسئولان دولت، برگزاری کارگاه های توجیهی و معرفی تخصصی فرصت های سرمایه گذاری به تفکیک صنایع، تولید و تجارت کشور، استفاده از تسهیلات مناطق آزاد تجاری و اقتصادی منطقه آزاد کیش، تشریح جزئیات ارائه معافیت‌های مختلف گمرکی و مالیاتی به سرمایه گذاران بخش خصوصی و خارجی از دیگر ویژگی‌های این دو نمایشگاه بین‌المللی به شمار می رود.

    به منظور کسب اطلاع بیشتر از جزئیات برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی، و هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور می توانند به نشانی الکترونیکی دبیرخانه این دو گردهمایی به نشانی www.kishebex.ir و یا شماره تلفن تلفکس: 88776355-021 تماس حاصل فرمایند.

    برچسب ها