عصر خودرو

بر کدال نشست؛

نگاهی بر عملکرد یکساله "دتهران"

عصر بازار- شرکت داروسازی تهران دارو در دوره یکساله منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۴ بصورت حسابرسی شده مبلغ ۸۳۱ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد.

نگاهی بر عملکرد یکساله "دتهران"
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت داروسازی تهران دارو با انتشار صورت های مالی یکساله منتهی به 29 اسفندماه 94 اعلام کرد در سال گذشته با سرمایه 40 میلیارد ریال و بصورت حسابرسی شده مبلغ 682 میلیارد و 88 میلیون ریال درآمدهای عملیاتی داشت.

    با کسر بهای تمام ‌شده درآمدهای عملیاتی از درآمدهای عملیاتی این شرکت سود ناخالص دوره به مبلغ 135 میلیارد و 48 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه‌های فروش، اداری و عمومی و هزینه‌های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی به مبلغ 75 میلیارد و 274 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه‌های مالی و مالیات کسر و پس از اضافه شدن درآمدهای غیرعملیاتی به آن سود خالص برابر 33 میلیارد و 241 میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ 831 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 121 میلیارد و 93 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

    برچسب ها