عصر خودرو

در سال مالی ۹۴ رخ داد؛

کسب سود انباشته دو هزار میلیارد ریال پتروشیمی امیر کبیر

عصر بازار- شرکت پتروشیمی امیرکبیر در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۴، مبلغ دو هزار و ۸۹۷ میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای خود منظور کرد.

کسب سود انباشته دو هزار میلیارد ریال پتروشیمی امیر کبیر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت پتروشیمی امیرکبیر صورت های مالی حسابرسی شده منتهی به 29 اسفندماه 94 را بصورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، این شرکت در سال گذشته با سرمایه سه هزار و 600 میلیارد ریال، مبلغ 21 هزار و 760 میلیارد و 746 میلیون ریال درآمدهای عملیاتی داشت.

    از درآمد این شرکت بهای تمام ‌شده درآمدهای عملیاتی کسر و سود ناخالص دوره به مبلغ چهار هزار و 103 میلیارد و 755 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه‌های فروش، اداری و عمومی و سایر هزینه‌های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی بالغ بر دو هزار و 584 میلیارد و 163 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی، و مالیات کسر و پس از افزوده شدن درآمدهای غیر عملیاتی به آن معادل دو هزار و 492 میلیارد و 680 میلیون ریال سود خالص بدست آمد و بر این اساس مبلغ 692 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ دو هزار و 897 میلیارد و 428 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

    برچسب ها