عصر خودرو

٣ ماه امسال ;

تولید میعانات گازی فاز ١٢ پارس جنوبی از مرز ٦ میلیون بشکه گذشت

عصر بازار- تولید میعانات گازی فاز ١٢ مجتمع گاز پارس جنوبی (پالایشگاه نهم) در سه ماه امسال به بیش از ٦ میلیون و ١٨٧ هزار بشکه رسید.

تولید میعانات گازی فاز ١٢ پارس جنوبی از مرز ٦ میلیون بشکه گذشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، مدیر پالایشگاه نهم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار کرد: در مسیر تحقق و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی، تولید میعانات گازی پالایشگاه نهم در سه ماه امسال به ٦ میلیون و ١٨٧ هزار و ١١٣ بشکه رسید.

    غلامرضا بهمن‌نیا افزود: در بازه‌ زمانی یادشده با تلاش کارکنان و متخصصان پالایشگاه نهم، چهار میلیارد و ٧٨٤ میلیون مترمکعب گاز نیز فرآورش شد.

    وی با اشاره به رکورد بیشترین سهم فرآورش گاز در پالایشگاه نهم ادامه داد: آمارها حاکی از آن است که بالاترین حجم فرآورش گاز شیرین در روزهای گذشته بیش از ٨٥ میلیون مترمکعب بوده است.

    بهمن‌نیا تصریح کرد: در ٣ ماه نخست امسال، ١٧ هزار و ٥٥٦ تن گوگرد دانه‌بندی در پالایشگاه نهم تولید شده است که امیدواریم همچنان با همین کیفیت به تولید گوگرد و دیگر محصولات ادامه دهیم.

    به گفته مدیر پالایشگاه نهم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، این پالایشگاه یکی از مراکز مهم و استراتژیک حوزه‌ انرژی کشور است که در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی نیز بعنوان یک مجموعه‌ عظیم پالایشگاهی نقش بسیار موثری دارد.

    وی تاکید کرد: افزایش فرآورش و تامین گاز از اولویتهای اصلی پالایشگاه نهم بشمار می رود که خوشبختانه هر روز شاهد افزایش تولید و فرآورش گاز و بهبود وضع در این مجموعه‌ بزرگ هستیم.

    برچسب ها