عصر خودرو

در معاملات امروز رخ داد:

معاملات پرحجم در خودرو، بانک و شیمیایی ها

عصر بازار: در داد و ستدهای روز جاری بورس، سهامداران بیش از ۳۹۶ میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش یک هزار و ۶۱ میلیارد ریال در ۲۷ هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

معاملات پرحجم در خودرو، بانک و شیمیایی ها
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، در نتیجه داد و ستدهای روزی که گذشت سهامداران در گروه های خودرو، بانک ها و شیمیایی ها بیشترین معاملات را انجام دادند که باعث شد این سه گروه در صدر برترین گروه های صنعتی قرار بگیرند. بر اساس این گزارش در این روز شاخص سایر معادن نیز مثبت شد.

    گفتنی است در این روز شاخص کل بورس متاثر از افت قیمت نمادهای تاپیکو، پالایش نفت اصفهان، هلدینگ نفت و گاز پارسیان، ملی مس، ایران خودرو، بانک تجارت و کشتیرانی ، 389 واحد افت کرد و در عدد 65هزار و 314 قرار گرفت.

    همچنین شاخص آزاد شناور 493 واحد افت کرد. همچنین شاخص های بازار اول و دوم به ترتیب 275 و 831 واحد نزولی شدند.

    همچنین در این روز نمادهای فرآورده های نسوز آذر، تولیدی مهرام، تامین ماسه ریخته گری ،سرمایه گذاری توسعه آذربایجان، آلومراد، تایدواتر خاورمیانه و حمل و نقل خلیج فارس با بیشترین رشد قیمت در صدر جدول معاملات قرار گرفتند.

    این در حالی بود که سرمایه گذاری توکا فولاد، آلومینیوم ایران،جوشکاب یزد، بیمه دانا، سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی ،پالایش نفت اصفهان و تراکتورسازی ایران با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات ثبت شدند.

    همچنین در این روز گواهی سپرده لیزینگ رایان سایپا، پاکشو، اوراق مشارکت شهرداری شیراز،قند شیرین خراسان،حق تقدم قند شیرین خراسان و معادن بافق بیشترین صف های خرید را داشتند.

    سنگین ترین صف های فروش هم در نمادهای نفت بهران، گلوکوزان، فولاد خراسان،حق تقدم سرمایه گذاری خوارزمی و حق تقدم عمران و توسعه فارس تشکیل شد.

    بیشترین حجم معاملات هم متعلق به نمادهای بانک صادرات، ایران ترانسفو و بانک انصار بود. همچنین نمادهای ایران ترانسفو ، مپنا و پتروشیمی مبین هم بیشترین ارزش معاملات را ثبت کردند.

    برچسب ها