عصر خودرو

عرضه بیش از ۴۵ هزار جو دامی ۱۳ استان کشور در قالب طرح قیمت تضمینی در بورس کالا

عصر بازار- روز یکشنبه ۱۳ تیر ماه، افزون بر ۴۵ هزار تن جو دامی طرح قیمت تضمینی از تولیدات کشاورزان ۱۳ استان کشور در بورس کالای ایران عرضه می شود.

عرضه بیش از ۴۵ هزار جو دامی ۱۳ استان کشور در قالب طرح قیمت تضمینی در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، علاوه بر جو دامی 300 تن شکر سفید، 8 کیلوگرم زعفران رشته و 500 تن ذرت دانه ای دزفول بر روی تابلوی عرضه می رود.

    بر اساس این گزارش، در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا در روز یکشنبه 10 هزار تن تختال C فولاد هرمزگان جنوب و بیش از 82 هزارتن انواع میلگرد و تیرآهن شرکت ذوب آهن اصفهان در گروه فولاد عرضه می شود. در این تالار همچنین شرکت ملی صنایع مس نسبت به عرضه یکهزار تن مس مفتول، 1500 تن مس کاتد، 20 هزار تن مس کم عیار، 120 تن سولفور مولیبدن و 12 تن کنسانتره فلزات گرانبها اقدام می کند. شرکت های گیل راد شمال و دنیای مس کاشان نیز هر کدام به میزان 100 تن مس مفتول را در این تالار عرضه می کنند.
    تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در روز یکشنبه شاهد عرضه 9 هزار و 820 تن انواع قیر شرکت های رهیار گستر نوین، فراشیمی روز، قیردژپا و عایق اصفهان برای صادرات به بازارهای جهانی است.
    در تالار داخلی فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز در گروه قیر بیش از 33 هزار تن انواع قیر شرکت های نفت پاسارگاد، نفت جی، دنا بام گلستان و  پالایش نفت شیراز عرضه می شود. از دیگر عرضه این تالار می توان به عرضه 9 هزار تن لوب کات سنگین شرکت های  پالایش نفت اصفهان و تهران و 27 هزار تن وکیوم باتوم شرکت های پالایش نفت تهران، شیراز و بندر عباس اشاره کرد. در این تالار همچنین حدود 7 هزار تن انواع مواد شیمایی و پلیمری عرضه می شود.
    در مجموع طی روز یکشنبه 13 تیر ، بورس کالای ایران میزبان عرضه بیش از 253 هزار تن انواع کالاهای تولیدکنندگان ایرانی است.

    برچسب ها