عصر خودرو

کدال خبر داد؛

صدور افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی

عصر بازار- سازمان بورس و اوراق بهادار با تقاضای افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه معادن و صنایع، بورس اوراق بهادار تهران و تولید نیروی جنوب غرب صبا موافقت کرد.

صدور افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و صنایع اعلام کرده است برنامه افزایش سرمایه از مبلغ 21 هزار و 920 میلیارد ریال به 27 هزار و 944 میلیارد و 770 میلیون ریال دارد.

    افزایش سرمایه "ومعادن" از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، به مبلغ شش هزار و 24 میلیارد و 770 میلیون ریال، با یک هزار ریال ارزش اسمی هر سهم خواهد بود.

    شرکت بورس اوراق بهادار نیز با سرمایه یک هزار و 100 میلیارد ریال، مبلغ 150 میلیارد ریال از محل سود انباشته و سایر اندوخته‌ها افزایش سرمایه خواهد داشت.

    همچنین شرکت تولید نیروی جنوب غرب صبا با سرمایه یک هزار و 500 میلیارد ریال، از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، مبلغ دو هزار و 500 میلیارد ریال افزایش سرمایه خواهد داشت.

    مهلت قانونی شروع پذیره نویسی شرکت‌های فوق، حداکثر 60 روز پس از تاریخ این مجوز است؛ و عدم پذیره‌نویسی در مهلت مقرر موجب ابطال این مجوز شده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از سازمان بورس خواهد بود.

    برچسب ها