عصر خودرو

برای نخستین بار

۴هزار تن سوخت هواپیما در بورس انرژی عرضه شد

عصر بازار- مدیر صادرات و واردات شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران، از عرضه سوخت هواپیما ATK این شرکت برای نخستین بار در رینگ بین الملل بورس انرژی خبرداد.

۴هزار تن سوخت هواپیما در بورس انرژی عرضه شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، امیر وکیل زاده با بیان این مطلب گفت: نخستین عرضه سوخت هواپیما ATK شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران روز چهارشنبه (نهم تیرماه) از مبدا اراک به مقصدهای افغانستان، پاکستان و ارمنستان در رینگ بین الملل بورس انرژی انجام شد.

    وی در مورد قیمت عرضه این فرآورده در بورس انرژی ایران اعلام کرد: سوخت هواپیما ATK در بورس انرژی بالاتر از نرخ فوب خلیج فارس قیمت گذاری شد.

    مدیر صادرات و واردات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ادامه داد: قیمت سوخت هواپیما ATK برای هر کشور متفاوت است ولی عرضه آن برای همه مقصدهای اعلام شده بالاتر از نرخ فوب خلیج فارس بود.

    وی با اعلام این که سوخت هواپیما ATK عرضه شده در بورس انرژی از پالایشگاه اراک تامین شده است، اظهار کرد: سوخت هواپیما ATK بصورت مستمر در بورس انرژی عرضه خواهد شد و حجم عرضه را با توجه به خرید و فروش و براساس تقاضای بازار تامین و تنظیم  خواهیم کرد.

    مدیر صادرات و واردات شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران تاکید کرد: فروش سوخت هواپیما ATK در بورس انرژی نیازمند اطلاع رسانی و آگاهی مشتریان از عرضه این فرآورده در رینگ بین الملل است که امیدواریم بزودی با روشهای تعیین شده شاهد فروش بالای این فرآورده در بورس انرژی باشیم.

    برچسب ها