عصر خودرو

بر کدال نشست؛

نگاهی بر عملکرد یک ساله گروه سرمایه گذاری سایپا

عصر بازار- شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا در پایان دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۴ مبلغ پنج هزار و ۸۰۶ میلیارد و ۱۵ میلیون ریال سود انباشته در حسابهای خود منظور کرد.

نگاهی بر عملکرد یک ساله گروه سرمایه گذاری سایپا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا صورت های مالی 12 ماهه منتهی به 29 اسفندماه 94 را بصورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش "وساپا" در سال گذشته و با سرمایه شش هزار و 100 میلیارد ریال مبلغ 851 میلیارد و 537 میلیون ریال درآمد حاصل از سرمایه گذاری و فروش سرمایه گذاریها داشت.

    از درآمد این شرکت هزینه های عمومی, اداری و تشکیلاتی کسر و با افزوده شدن درآمدهای عملیاتی به آن سود عملیاتی دوره به مبلغ 799 میلیارد و 436 میلیون ریال رسید.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی و مالیات کسر شد و با افزوده شدن درآمدهای متفرقه به آن، سود خالص دوره به مبلغ 870 میلیارد و 977 میلیون ریال رسید و بر این اساس مبلغ 143 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ پنج هزار و 806 میلیارد و 15 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای خود منظور کرد.

    برچسب ها