عصر خودرو

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد:

گشایش‌های جدید هوایی برای ایران در آسمان اروپا

سوخت‌گیری بدون محدودیت در قاره سبز

عصر بازار- رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از سوخت‌گیری بدون محدودیت هواپیماهای ایرانی در اروپا خبر داد و گفت: خوشبختانه دیگر مشکلات گذشته را نداریم.

گشایش‌های جدید هوایی برای ایران در آسمان اروپا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، علی عابدزاده، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، درباره رفع شدن محدودیت‌هایی که در مقطعی در زمینه سوخت‌گیری هواپیماهای ایران‌ایر در اروپا وجود داشت، عنوان کرد: در زمینه سوخت‌گیری هواپیماهای ایرانی در اروپا پس از اجرای برجام تقریباً تمام مشکلات حل شده است و تاکنون با مساله‌ای از این ناحیه مواجه نشده‌ایم. یعنی موردی به ما گزارش نشده است که سوخت‌گیری هواپیمایی در اروپا انجام نشده است. در حال حاضر به طور مستقیم سوخت‌گیری هواپیماهای ایرانی در اروپا صورت می‌گیرد و خوشبختانه دیگر مشکلات گذشته را نداریم.

    عابدزاده همچنین در پاسخ به این پرسش که «آیا تمام هواپیماهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر از سوی کمیسیون ایمنی اتحادیه اروپا رفع تحریم شده‌اند؟» گفت: شرکت هواپیمایی ایران‌ایر بر اساس گواهینامه‌ای که از سوی کمیسیون ایمنی اتحادیه اروپا صادر شده است اجازه دارد با تمام هواپیماهایش به جز هواپیماهای فوکر 100 و بوئینگ 747 به کشورهای اروپایی پرواز کند. البته در سال‌های اخیر ایران‌ایر با هواپیماهای فوکر 100 به اروپا سفر نداشته است. چند سالی است که ایران‌ایر هواپیماهای فوکر 100 را در مسافت‌های نزدیک در داخل کشور به کار می‌گیرد. در حال حاضر اقدامات خوبی برای نوسازی ناوگان این شرکت انجام شده است و باید منتظر باشیم با ورود هواپیماهای جدید تحول اساسی در بزرگ‌ترین ایرلاین کشورمان رخ دهد.

    برچسب ها