عصر خودرو

مدیرعامل شرکت ملی مس خبر داد:

استراتژی شرکت ملی مس برای خروج از بحران

عصر بازار: مدیرعامل شرکت ملی مس از توقف پروژه‌های غیر سودآور با ۲۰۹۰ میلیون یورو صرفه جویی خبر دادو گفت: این یکی از اقداماتی است که شرکت ملی مس ایران در شرایط بحران صنعت مس در دستور کار خود قرار داده است.

استراتژی شرکت ملی مس برای خروج از بحران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از شرکت ملی مس ایران، احمد مرادعلیزاده با بیان این مطلب در توضیح دستاوردهای این شرکت، مهم‌ترین فعالیت مدیریتی خود را توقف پروژه‌هایی اعلام کرد که اجرا کردن آنها سودی برای شرکت نداشته و با این کار هزینه‌های اجرای این پروژه‌ها از دوش شرکت برداشته شده است.

    او در ادامه افزود: بسیاری از این پروژه‌ها در دوره درآمدزایی بالای شرکت مس تصویب شده و برای لغو آن جلسات بسیاری با مسوولان کشور برگزار کرده‌ایم.

    مرادعلیزاده درباره لغو و یا اصلاح این پرو‍ژه‌ها گفت: این اصلاح شامل سرمایه‌گذاری پروژه‌های 36 گانه تعریف شده در فاصله سال‌های 89 تا 91 بوده که 5020 میلیون یورو برای آن در نظر گرفته شده بود که سرمایه‌گذاری پس از اصلاح و بازبینی پروژه‌ها از نیمه دوم سال 92 تا سال 93 به رقم 2930 میلیون یورو رسید.

    او با اشاره به اصلاح و مدیریت هزینه‌های سرمایه گذاری پروژه‌ها، توضیح داد: در مجموع و در نتیجه این اصلاح میزان جلوگیری از سرمایه گذاری غیرسودآور به 2090 میلیون یورو رسید.

    برچسب ها