عصر خودرو

تصمیم‌گیری درباره اعضای هیات عامل صندوق توسعه در دستور کار قرار گرفت

عصر بازار- اعضای هیات امنای صندوق توسعه ملی در حالی برای تشکیل جلسه به دفتر رئیس جمهور فراخوانده شدند که بررسی و تصمیم گیری در مورد اعضای هیات عامل از محورهای اصلی دستور کار این جلسه است.

تصمیم‌گیری درباره اعضای هیات عامل صندوق توسعه در دستور کار قرار گرفت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، محمد باقر نوبخت به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و همچنین دبیر هیات امنای صندوق توسعه ملی اعضا را برای حضور در جلسه هفته آینده دعوت کرده است.
    بر اساس آنچه که در نامه نوبخت آمده، بررسی و تصمیم گیری در خصوص اعضای هیات عامل و همچنین سایر موارد در دستور کار اعضا قرار خواهد گرفت. طبق اطلاعات دریافتی ظاهرا مواردی که از جلسه گذشته که حدود یک ماه پیش برگزار شد نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.
    این در حالی است که با جریان اخیر پیش آمده در مورد شایعات مطرح شده درباره فیش حقوقی صفدر حسینی-رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی- و هجمه های پیرامون آن، قرار گرفتن تصمیم گیری درباره اعضای هیات عامل در دستور کار جلسه می تواند با گمانه زنی هایی مبنی بر انجام تغییر در سطوح مدیریتی صندوق همراه باشد.
    این جلسه که به ریاست رئیس جمهور برگزار می شود با حضور وزرا و سایر اعضا خواهد بود. بر این اساس وزرای اقتصاد، نفت، "تعاون، کار و رفاه اجتماعی"، رئیس کل بانک مرکزی، دادستان کل کشور، رئیس اتاق بازرگانی ایران، رئیس اتاق تعاون و همچنین رئیس هیات نظارت بر صندوق توسعه ملی برگزار می شود.
    جلسه این دوره هیات امنای صندوق توسعه ملی در حالی ساعت 11 روز شنبه همزمان با 12 تیرماه به میزبانی رئیس جمهوری تشکیل می شود که دو جلسه قبلی اعضا حدود یک ماه پیش و در اسفند ماه برگزار شده بود.

    برچسب ها