عصر خودرو

مرکز مالی ایران برگزار می کند:

کارگاه آموزشی- کاربردی سامانه جدید پس از معاملات(IRPT)

عصر بازار: نخستین دوره آموزشی- کاربردی سامانه جدید پس از معاملات(IRPT) ویژه ناشران به عنوان زیر­ساخت جدید بازار سرمایه ایران در محل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی- کاربردی سامانه جدید پس از معاملات(IRPT)
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مرکز مالی ایران، این مرکز به منظور آشنایی، آموزش و تعامل مستقیم با طراحان و پیاده‌سازان سامانه جدید پس از معاملات و با هدف ارائه بازخوردها و بیان نیازمندی‌های جدید، اقدام به برگزاری نخستین دوره آموزشی – کاربردی سامانه جدید پس از معاملات (IRPT) برای مدیران عامل و مدیران امور سهام شرکت های ناشر پذیرفته شده در بورس و فرابورس کرده است.

    سامانه جدید پس از معاملات (IRPT) به عنوان زیرساخت جدید بازار سرمایه ایران، پروژه ای است جهت ثبت و نگهداری وضعیت بازار، شامل اطلاعات دارایی های اشخاص، معاملات، مشخصات کارگزاران، نقل و انتقالات قانونی، سهام توقیف و وثیقه شده و همچنین کلیه عملیات و پردازش‌های صورت پدیرفته بر روی این داده ها است. این سامانه در آبان ماه مورد بهره برداری آزمایشی قرار گرفته است.

    متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز مالی ایران به نشانی Ifcenter.ir مراجعه کرده یا با شماره 66724545-021 تماس بگیرند.

    برچسب ها