عصر خودرو

در آخرین روز معاملاتی هفته

۳۲۶ میلیون اوراق بهادار در فرابورس مبادله شد

عصر بازار- طی روز جاری همزمان با مبادله حدود ۲۰۵ میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی در فرابورس ایران، بیش از ۳۲۶ میلیون ورقه بهادار در این بازار داد و ستد شد.

۳۲۶ میلیون اوراق بهادار در فرابورس مبادله شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، بازار فرابورس در روز 9 تیرماه شاهد خرید و فروش 326 میلیون ورقه بهادار به ارزش
    662 میلیارد ریال بود.
    آیفکس هم در ساعات آغازین فعالیت بازار رو به کاهش گذاشت و در پایان با 3.6 واحد افت نسبت به دیروز نمایشگر عدد 775.87 شد.
    در بازار اول 31 میلیون ورقه بهادار به ارزش 47 میلیارد ریال داد و ستد شد و همین طور 77 میلیون ورقه بهادار به ارزش 200 میلیارد ریال در بازار دوم مورد معامله قرار گرفت.
    بیشترین حجم و ارزش معاملات روز چهار‌شنبه متعلق به ذوب آهن اصفهان با معامله 35 میلیون و 390 هزار سهم به ارزش 97 میلیارد و 220 میلیون ریال بود.
    در عین حال سهام بهمن لیزینگ، نیرو سرمایه و صنعت روی زنگان بیشترین افزایش قیمت و گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان، گوهران و پگاه فارس بیشترین کاهش قیمت را در روز جاری تجربه کردند.
    در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز بیشترین حجم و ارزش معاملات متعلق به اسناد خزانه اسلامی در نماد "اخزا3" به ارزش 96 میلیارد ریال بود و ارزش معاملات روزانه در تمام نمادهای اسناد خزانه اسلامی به رقم 204 میلیارد و 630 میلیون ریال رسید. ضمن اینکه بیشترین حجم معاملات ‏ETF‏ هم به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با خرید و فروش 516 هزار سهم اختصاص یافت‎.‎
    این گزارش می‌افزاید، امروز اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در اغلب نمادها با افزایش قیمت مواجه و هر ورقه آن در بازه 665 تا 797 هزار ریال مبادله شد. بیشترین رشد قیمت مربوط به نماد شهریور‌ماه 94 بود.
    گفتنی است، در روز جاری شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت بهمن لیزینگ پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم بودیم و ثبت معاملات توافقی در نماد معاملاتی شرکت لوله و تجهیزات سدید جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز 13 تیرماه، متوقف شد.

    برچسب ها