عصر خودرو

معاون نعمت‌زاده وعده داد:

یارانه حمل و نقل صادراتی در راه است

عصر بازار- معاون وزیر صنعت از تخصیص بسته‌های جدید یارانه‌ای ویژه حمل و نقل خبرداد و گفت: این یارانه‌ها برای دسترسی به بازارهای آسیای جنوب غربی و شرق و شمال آفریقا است.

یارانه حمل و نقل صادراتی در راه است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، ولی‌اله افخمی‌راد گفت: در عراق وضع مقررات ضددامپینگ، راه‌اندازی کارخانجات سیمان، ناامنی و تاثیر آن بر توقف پروژه‌های عمرانی و همچنین کاهش درآمد دولت از فروش نفت عواملی بوده که صادرات سیمان ایران به این کشور همسایه را تحت تاثیر قرار داده بنابراین از صادرکنندگان می‌خواهیم به بازارهای جدیدی برای محصولات خود بیاندیشند.

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های صادراتی وعده داد که به زودی با تخصیص بسته‌های جدید یارانه‌ای حمل‌ونقل، دسترسی به بازارهای آسیای جنوب غربی و شرق و شمال آفریقا تسهیل و زمینه رقابت بیش از گذشته فراهم شود.  

    افخمی‌راد در پایان با تاکید بر لزوم برنامه‌‌ریزی بلندمدت برای موفقیت در صادرات افزود: تولیدکنندگان و انجمن‌های مرتبط با تولید و صادرات سیمان ضمن تلاش و برنامه‌ریزی بلندمدت برای ماندگاری در بازارهای هدف و رعایت اخلاق حرفه‌ای تجارت، باید صادرات محصولات نهایی، تعمیق پیوندهای اقتصادی، سرمایه‌گذاری مشترک برای احداث واحدهای آسیایی کلینکر و بهره‌برداری از معادن کشورهای هدف را مد نظر قرار دهند.

    برچسب ها