عصر خودرو

بر کدال نشست؛

نگاهی بر عملکرد یک ماهه سرمایه گذاری آتیه دماوند

عصر بازار- شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۹۵ از بابت واگذاری تعدادی از سهام چند شرکت بورسی هیچ سودی عایدش نشد.

نگاهی بر عملکرد یک ماهه سرمایه گذاری آتیه دماوند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 31 خرداد ماه 95 را حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، این شرکت در ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 10 میلیارد و 83 میلیون ریال و ارزش بازار 10 میلیارد و 83 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت هیچ سودی کسب نکرد.

    "واتی" در ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام 32 میلیارد و 533 میلیون ریال خریداری کرد.

    این شرکت در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و 340 میلیارد و 279 میلیون ریال و ارزش بازار شش هزار و 514 میلیارد و 489 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    این گزارش می افزاید، بهای تمام شده طی دوره یک ماهه یاد شده با 31 میلیارد و 290 میلیون ریال افزایش به مبلغ یک هزار و 371 میلیارد و 569 میلیون ریال رسید.در حالی که ارزش بازار آن با 219 میلیارد و 438 میلیون ریال کاهش معادل شش هزار و 295 میلیارد و 51 میلیون ریال محاسبه شد.

    برچسب ها